yosata Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 GTA IV komt nu alweer bijna uit voor de PC, maar hoe denken jullie dat het bureaublad pictogram eruit gaat zien? Bijv. de IV of het gezicht van lola in artwork of wat anders. Ik denk zelf dat het de IV wordt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Denk ik ook. Dat ligt het meest voor de hand. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Denk ik ook.Dat ligt het meest voor de hand. Waarom hier een topic over maken. Zien we wel over 3 dagen. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik denk gewoon een IV. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Als disc-icon op de Playstation 3 is ook het IV-logo gebruikt, dus hoogst waarschijnlijk dan ook op de PC versie. Reageren
thePretender Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik denk ook gwn IV, kijk ook maar naar GTAIII, ook gwn III, maar dan met Misty erop IV zal het wel gwn wezen, en anders boeit het m ook niet ik heb gwn zin om 'm te spelen Mvg, Pretender Reageren
Dvt Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Tja dat zien we toch wel... Ik ga toch ook niet een topic maken over hoe snel GTA IV op zal starten? Of zullen de Opties helemaal onderaan zitten, of in het midden misschien? Hoe zal de naam van het icoontje gaan heten: GTA IV of Grand Theft Auto IV? Bewerkt: 29 november 2008 door Dvt Reageren
Aquare Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Zwarte Achtergrond met in witte letters IV. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik gok op een icoontje van Lola, maar dat kan ik ook fout hebben. Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd naar hoe het installatiescherm eruit ziet, dus screenshots van beide zijn welkom Mvg, Flitskikker Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 En hoelang zal het installeren duren? Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Zwarte Achtergrond met in witte letters IV. denk ik ook Reageren
thePretender Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Tja dat zien we toch wel... Ik ga toch ook niet een topic maken over hoe snel GTA IV op zal starten? Of zullen de Opties helemaal onderaan zitten, of in het midden misschien? Hoe zal de naam van het icoontje gaan heten: GTA IV of Grand Theft Auto IV? Gewoon zoals alle andere GTA's denk ik: Play <betreffende GTA> in dit geval dus 'Play GTA IV' Icoontje blijf ik tog nog op de IV, maar Lola lijkt me ook mogelijk, of net als bij GTAIII IV en Lola ervoor in het klein, maar dat is wat te ver gezocht. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Nou, tadaa... GTA IV Pictogram: Mvg, Flitskikker Bewerkt: 1 december 2008 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.