FerryN Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb een handige tip gevonden voor deze trophy, namelijk, wanneer je onder een brug vliegt met je heli, en dan komt er linksboven te staan van hoeveel bruggen je nog moet doen, druk dan gauw op start, en kijk naar de map, dan staan voor een aantal in-game seconde alle bruggen aangegeven die je nog moet doen, deze blijven staan, behalve als je weer gaat spelen, dan staan ze er nog op je map voor paar seconde. Werkt ook op de Xbox 360 . Veel suc6. (Ps. ik heb gezocht, maar kon niks vinden hierover) Later, Bewerkt: 30 november 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Dit is ook voor de 360, deze Tip had ik al eerder gedaan. Is wel super handig ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Dat wist ik nog niet. Nu wordt deze trophy nog makkelijker Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Hmm, het kan dus ook voor de X360, even aanpassen in de BP. En graag gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Als je dan onder die brug hebt gevlogen, pak dan even een fotocamera ofzo. Maak dan een foto van je map zodat je makkelijk kan terug zien onder welke je nog moet vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Als je dan onder die brug hebt gevlogen, pak dan even een fotocamera ofzo. Maak dan een foto van je map zodat je makkelijk kan terug zien onder welke je nog moet vliegen Of je drukt heel snel op Start zodat je het pauzemenu in beeld krijgt, en je zet op je map een blipje op één van de bruggen waar je nog moet onder vliegen, en nadat je onder deze hebt gevlogen ga je weeral naar het pauzemenu en zet je een blip op een andere brug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Is dit ook voor de PC? Alvast Bedankt voor het antwoord. Ja ik ehb het zelf onderzocht. ik moet er nog 10. Bewerkt: 28 december 2008 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Hey,Ik heb een handige tip gevonden voor deze trophy, namelijk, wanneer je onder een brug vliegt met je heli, en dan komt er linksboven te staan van hoeveel bruggen je nog moet doen, druk dan gauw op start, en kijk naar de map, dan staan voor een aantal in-game seconde alle bruggen aangegeven die je nog moet doen, deze blijven staan, behalve als je weer gaat spelen, dan staan ze er nog op je map voor paar seconde. Werkt ook op de Xbox 360 . Veel suc6. (Ps. ik heb gezocht, maar kon niks vinden hierover) Later, Handige tip, kan ik zeker gebruiken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jprein Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ff een vraagje tussendoor... wat kun je eigenlijk met die troffeen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ff een vraagje tussendoor...wat kun je eigenlijk met die troffeen? Niets. Het is gewoon een soort van prijs die je wint, en deze prijs verschijnt dan in je profiel. Sommigen zien dit ook als een status-symbool van de hoeveelheid een persoon gamed enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jprein Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ff een vraagje tussendoor...wat kun je eigenlijk met die troffeen? Niets. Het is gewoon een soort van prijs die je wint, en deze prijs verschijnt dan in je profiel. Sommigen zien dit ook als een status-symbool van de hoeveelheid een persoon gamed enzo. oh oke, ik denk je kan er dingen mee vrij spelen ofzo. maar thnx iig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ja, je kan er wel wat mee. Áls je bijvoorbeeld cheat en je doet bijv. Cleaned the Mean streets, dan kun je zonder dat de Achievement/Trophie geblockt wordt cheaten, dat is je enige voordeel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 snap niet wrm deze bij easter eggs staat maar ok wel handig (ook al heb ik heb al gehaald ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.