matrix_b28 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Hi allemaal, Deze dude ( ds_upp ) heeft een livestream (j*s*i*ntv) opgezet met zijn GTA IV voor de PC. De dvd , dvdbox en het installatie scherm is op dit moment zichtbaar. De stream is wel erg slecht maar je hebt wel iets dan hé. Ik dacht ik meld het even voor de nieuwsgierigen . Update: Mensen het was een fake , ds_upp heeft zelf toegegeven dat het een grap was. Update 2 : Na enige research blijkt dat het toch niet fake is. Ik heb zelfs al wat screens en een youtube filmpje gevonden. en het filmpje Bewerkt: 29 november 2008 door matrix_b28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Gaaf, maar hoe komt ie eraan? Gedownload zeker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matrix_b28 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Gaaf, maar hoe komt ie eraan? Gedownload zeker! Nee , hij heeft net de DVDbox en de orginele DVD laten zien. Maar hij zal het niet kunnen spelen aangezien hij hem moet activeren en het nog lang geen 3 December is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Gaaf, maar hoe komt ie eraan? Gedownload zeker! Nee , hij heeft net de DVDbox en de orginele DVD laten zien. Maar hij zal het niet kunnen spelen aangezien hij hem moet activeren en het nog lang geen 3 December is. Ach, dat zit er vast wel bij. In de ReadMe van GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thePretender Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 'n grap hè, dan heeft ie een raar gevoel voor humor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Verscheidene mensen vinden het leuk om mensen te trollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matrix_b28 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Na een kleine onderzoekje kwam ik erachter dat het geen fake was. Check de startpost maar voor screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Hij zal hem wel kunnen spelen, een beetje handig zijn met bestandjes en het moet kunnen. Waarschijnlijk is zo'n verkoper weer dom genoeg om hem al in de schappen te leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) En waar is Part 2 dan? Sorry, ik had weer niet goed gelezen. Wel mooie installatiewizard. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 30 november 2008 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Wat ben je er nu al mee als je het nu nog niet kunt spelen. Bewerkt: 30 november 2008 door Think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Waarom zie ik toch allemaal jaloerse reacties? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Zeker mooi! Vooral het hoesje enzo ziet er te gek uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopykoopy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 cmon, dinsdag zullen vele van ons het spel legaal kunnen spelen en dan heeft dit topic geen enkel nut meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmor Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 cmon, dinsdag zullen vele van ons het spel legaal kunnen spelen en dan heeft dit topic geen enkel nut meer Ik heb hem ook al in huis origineel toevallig gister gekocht, kan hem alleen niet spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Dus al je hem wilt spelen moet je hem activeren, en wat als mijn game-pc geen internet heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.