Jump to content

GTA IV PC gelekt !

matrix_b28

Recommended Posts

Dus al je hem wilt spelen moet je hem activeren, en wat als mijn game-pc geen internet heeft?

Ik heb gelezen dat je ook via een andere pc het spel kunt activeren. ;)

Trouwens, ik heb een beetje gephotoshopt en gepowerpoint. Zie hier het resultaat:

2ly2aoi.jpg

:)

Mvg,

Flitskikker

Delen op andere websites

• Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kvbmaster

6

• WarGamer599

6

• Gizmor

5

• Little Jacob

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

morgen dan toch eens wat winkels gaan afwandelen. ook al kan ik hem nog niet spelen. ik kan dan toch al het boekje lezen. ^_^

en moet je echt via het internet activeren of kan je ook gewoon je bios tijd wat dagen vooruit zetten?

Bewerkt: door EXIT
Delen op andere websites

ja via een andere pc kan je ook op internet activeren hun noemen het dan alsnog offline activation en dan moet je met unlock codes werken bijna hetzelfde princiepe als de windows activatie

als je dan via een andere computer activeert, hoe weet de GTA4 die op je normale computer staat dan dat ie geactiveerd is?

Delen op andere websites

OMG!

Hoe kan dat nou?

Dat de ene winkel em wel zou hebbe en de andere niet. :? :? :?

Ik heb em online besteld, en hij zou bezorgt worden wanneer ze em hebben.

Dus k ben erg benieuwd of-ie bijv. morge of overmorge komt. :dans: :dans: :dans:

K kan nie w8e! :eten: :eten: :eten: :eten: :tu::D

Delen op andere websites

ja via een andere pc kan je ook op internet activeren hun noemen het dan alsnog offline activation en dan moet je met unlock codes werken bijna hetzelfde princiepe als de windows activatie

als je dan via een andere computer activeert, hoe weet de GTA4 die op je normale computer staat dan dat ie geactiveerd is?

zoals ik al zei geeft GTA op je comp een code die moet je invoeren op de website (speciaal gedeelte dat nog niet online is) en dan krijg je een unlock code en moet je ook je serial nog invoeren, via deze manier hoeft het dus niet op de computer waar GTA op staat.

Delen op andere websites

Ja zou kunne.

Maar k neem aan dat ze em nog niet mógen verkopen.

Waarschijnlijk zijn er enkele winkels geweest die KASSA! gedagt hebbe en em drm eerder verkogt hebbe.

K weet anders ook nie hoe bijv die gast uit denemarken em al gekogt kan hebbe.

Mr k hoop wel dat-ie z.s.m komt. ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ :Y :Y :Y:D :D :D :D :dans: :dans: :dans::eten: :eten: :eten: :eten: :eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...