Flitskikker Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Dus al je hem wilt spelen moet je hem activeren, en wat als mijn game-pc geen internet heeft? Ik heb gelezen dat je ook via een andere pc het spel kunt activeren. Trouwens, ik heb een beetje gephotoshopt en gepowerpoint. Zie hier het resultaat: Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frozensun Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb 'm vandaag ook kunnen kopen bij bart smit. Maar ik kan nog niet spelen, want ik krijg een melding dat ik moet wachten tot de release date ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Bij ons in de intertoys lag hij gister ook al maar ik heb hem al besteld bij bol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) morgen dan toch eens wat winkels gaan afwandelen. ook al kan ik hem nog niet spelen. ik kan dan toch al het boekje lezen. en moet je echt via het internet activeren of kan je ook gewoon je bios tijd wat dagen vooruit zetten? Bewerkt: 30 november 2008 door EXIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmor Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 ja via een andere pc kan je ook op internet activeren hun noemen het dan alsnog offline activation en dan moet je met unlock codes werken bijna hetzelfde princiepe als de windows activatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 ja via een andere pc kan je ook op internet activeren hun noemen het dan alsnog offline activation en dan moet je met unlock codes werken bijna hetzelfde princiepe als de windows activatie als je dan via een andere computer activeert, hoe weet de GTA4 die op je normale computer staat dan dat ie geactiveerd is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 OMG! Hoe kan dat nou? Dat de ene winkel em wel zou hebbe en de andere niet. :? Ik heb em online besteld, en hij zou bezorgt worden wanneer ze em hebben. Dus k ben erg benieuwd of-ie bijv. morge of overmorge komt. :dans: K kan nie w8e! :eten: :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Gelekt of niet: er kan toch niet gespeeld worden voor de release date. Ik wil er nadrukkelijk op wijzen dat het verwijzen naar illegale content strafbaar is en zal worden bestraft met een warn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmor Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 ja via een andere pc kan je ook op internet activeren hun noemen het dan alsnog offline activation en dan moet je met unlock codes werken bijna hetzelfde princiepe als de windows activatie als je dan via een andere computer activeert, hoe weet de GTA4 die op je normale computer staat dan dat ie geactiveerd is? zoals ik al zei geeft GTA op je comp een code die moet je invoeren op de website (speciaal gedeelte dat nog niet online is) en dan krijg je een unlock code en moet je ook je serial nog invoeren, via deze manier hoeft het dus niet op de computer waar GTA op staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Zeer flauw hoor dit soort gefotosoepde foto's mensen lekker maken. Ik hoop dat iedereen hem 3 december netjes in de winkel koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frozensun Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Deze screenshot is zeker niet gefotoshopt hoor. Ik heb 'm al origineel geinstalleerd en kan het bevestigen. Zie mijn screen tijdens installatie: http://www.foto-uploaden.nl/upload/3d83176...c49f5e7e7db.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 IV (logo).exe Ik ga effe kijken of hij al in de winkels ligt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb net gekeken bij Intertoys en daar hebben ze GTA IV nog niet staan (misschien achter wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ja zou kunne. Maar k neem aan dat ze em nog niet mógen verkopen. Waarschijnlijk zijn er enkele winkels geweest die KASSA! gedagt hebbe en em drm eerder verkogt hebbe. K weet anders ook nie hoe bijv die gast uit denemarken em al gekogt kan hebbe. Mr k hoop wel dat-ie z.s.m komt. ^_^ ^_^ :Y :D :D :dans: :eten: :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Als jij €10.- meer betaalt heb je hem nu al. Alleen je kan er toch niks mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.