mithrando Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 hey ik ben nieuw hier op het forum en heb GTA IV zojuist in de free record shop kunnen kopen maar ik kan hem niet installeren in het begin krijg ik zo'n scherm met chinese tekens en als ik dan verdere klik krijg ik "your system is incompatible with %P, for more information klik the following link" en dan zie je vanonder een logo met microsoft die niet werkt heef dit iets te maken omdat hij normaal nog niet gereleased is? maar ik zie bij frozensun dat hij het wel kan... dus als iemand een oplossing heeft of hetzelfde probleem heeft... TELL ME!! want ik kom er zowat onderhand gek van! dank u sorry voor dubbelpost maar ik was vergeten erbij te vertellen dat het niet ligt aan de specificaties van m'n pc ik heb een geforce 8800 gts en een quadcore 2.40ghz en vista premium Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik moet hem hebben! Maar ja, heb die van de xbox niet eens uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Als jij €10.- meer betaalt heb je hem nu al.Alleen je kan er toch niks mee. O ja wr dan? bij mij ligt-ie nog nie in de winkels :N :N Bewerkt: 1 december 2008 door WarGamer599 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 sorry voor dubbelpostmaar ik was vergeten erbij te vertellen dat het niet ligt aan de specificaties van m'n pc ik heb een geforce 8800 gts en een quadcore 2.40ghz en vista premium Pardon? drmee kan j em tog makkelijk spele? :? :? :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik hoop dat iedereen GTA netjes in de winkel koopt, ik zou het vreselijk vinden als alle downloaders de pc game industrie verneuken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik hoop dat iedereen GTA netjes in de winkel koopt, ik zou het vreselijk vinden als alle downloaders de pc game industrie verneuken... Tja, wat doe je eraan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Klik. Torrents zijn illegaal om hier te posten. maar ik gebruik je wel[/font] Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Klik. Torrents zijn illegaal om hier te posten. maar ik gebruik je wel[/font] Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is. Ik durf onderant te wedde over een paar dagen het spel al gekraakt is. Want alles op de computer valt te kraken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Klik. Torrents zijn illegaal om hier te posten. maar ik gebruik je wel[/font] Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is. Ik weet ook niet zeker of dat wel GTA IV is. Je kunt beter wachten tot je het kan kopen, maar als je echt niet kan wachten, take the risc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Torrents zijn illegaal om hier te posten. maar ik gebruik je wel[/font] Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is. SecureRom is een lachertje, het zat ook op Farcry en nog wat andere games, en was binnen de korte keren gekraakt. Ga niet onzin uitkramen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Seeders: 67 Leechers: 36323 lol dat is niet normaal XD gwn ruim 36000 die em downloaden dat is een heel wat winst voor rockstar als die em allemaal zouden kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik denk dat het weer een grote fake is en ik zou het risico echt niet lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Of het zijn mensen die het uiteindelijk wel kopen, maar geen 2 dagen kunnen wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 achja ik wacht nu al meer dan 2 jaar op gta 4 XD al sinds ze het hebben aangekondigd en kan die dag er ook nog wel bij XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.