Jump to content

GTA IV PC gelekt !

matrix_b28

Recommended Posts

Ik heb 'm gelukkig ng niet zien liggen :puh: (veel winkels zijn er in De Lier ook niet maargoed) anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan om hem mis. al te kopen, ook al heb ik hem pas op de ps3 (en ik heb geen windows dus dat werkt ook niet mee.

Toch wel raar dat die gast hem al kon kopen. (Overigens, hij komt uit Denemarken en niet uit Duitsland ;)

Groeten

Royboow

Bewerkt: door RoyBoow
Delen op andere websites

• Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kvbmaster

6

• WarGamer599

6

• Gizmor

5

• Little Jacob

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb 'm gelukkig ng niet zien liggen :puh: (veel winkels zijn er in De Lier ook niet maargoed) anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan om hem mis. al te kopen, ook al heb ik hem pas op de ps3 (en ik heb geen windows dus dat werkt ook niet mee.

Toch wel raar dat die gast hem al kon kopen. (Overigens, hij komt uit Denemarken en niet uit Duitsland ;)

Groeten

Royboow

Ja, dat klopt dat hij uit Denemarken komt , maar voordat die youtubefilmpje te zien was , stond er bij zijn stream bij just*ntv :" GTA IV PC 17.00 German time ;) . Vandaar dat ik dacht Duitsland , ik wou het nog verbeteren maar dat kon niet meer.

en btw nog 1 dag en dan kan ik ook los gaan met men toetsenbord en muis in Liberty City. :eten::eten:

Bewerkt: door matrix_b28
Delen op andere websites

IK HEB GTA 4:D ik heb em net opgehaald ben ook de eerste in heel emmen die hem heeft:P nu nog de verpakking eromweg zien te krijgen:P lol XD ik ga em installeren komt er een schermpje voor met chineze tekens enzo ik op een knop drukken gaat die toch gewoon installeren:P nahja beter

EDIT: hij installeerd niet me systeem incompatible ofzo kom er net achter dat ik nog geen sp 1 heb van vista XD

@matrix b28 als je naar de dynabyte gaat en em daar had bestelt kon je hem al ophalen XD

Bewerkt: door kvbmaster
Delen op andere websites

IK HEB GTA 4:D ik heb em net opgehaald ben ook de eerste in heel emmen die hem heeft:P nu nog de verpakking eromweg zien te krijgen:P lol XD ik ga em installeren komt er een schermpje voor met chineze tekens enzo ik op een knop drukken gaat die toch gewoon installeren:P nahja beter

EDIT: hij installeerd niet me systeem incompatible ofzo kom er net achter dat ik nog geen sp 1 heb van vista XD

@matrix b28 als je naar de dynabyte gaat en em daar had bestelt kon je hem al ophalen XD

Dynabyte? =O

Die ben ik vergeten =(

Bewerkt: door Insomniac
Delen op andere websites

ik vind wel dat je heel weinig hebt met de grafische instellingen XD en er zitten nog wel veel bugs in als je ergens rijd rij je ineens in een grijze massa wat later weer weg is:P maarja top game:D die explosie's de details allemaal uber :tu:

en ziet er ook leuk uit in de verschillende omgevingen als je een ziekenhuis in loopt zie je mensen ook helemaal in elkaar zitten:)

Bewerkt: door kvbmaster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...