Royboow Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik heb 'm gelukkig ng niet zien liggen (veel winkels zijn er in De Lier ook niet maargoed) anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan om hem mis. al te kopen, ook al heb ik hem pas op de ps3 (en ik heb geen windows dus dat werkt ook niet mee. Toch wel raar dat die gast hem al kon kopen. (Overigens, hij komt uit Denemarken en niet uit Duitsland Groeten Royboow Bewerkt: 2 december 2008 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Polen is het ook al gelukt. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matrix_b28 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik heb 'm gelukkig ng niet zien liggen (veel winkels zijn er in De Lier ook niet maargoed) anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan om hem mis. al te kopen, ook al heb ik hem pas op de ps3 (en ik heb geen windows dus dat werkt ook niet mee. Toch wel raar dat die gast hem al kon kopen. (Overigens, hij komt uit Denemarken en niet uit Duitsland Groeten Royboow Ja, dat klopt dat hij uit Denemarken komt , maar voordat die youtubefilmpje te zien was , stond er bij zijn stream bij just*ntv :" GTA IV PC 17.00 German time . Vandaar dat ik dacht Duitsland , ik wou het nog verbeteren maar dat kon niet meer. en btw nog 1 dag en dan kan ik ook los gaan met men toetsenbord en muis in Liberty City. Bewerkt: 2 december 2008 door matrix_b28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) IK HEB GTA 4:D ik heb em net opgehaald ben ook de eerste in heel emmen die hem heeft:P nu nog de verpakking eromweg zien te krijgen:P lol XD ik ga em installeren komt er een schermpje voor met chineze tekens enzo ik op een knop drukken gaat die toch gewoon installeren:P nahja beter EDIT: hij installeerd niet me systeem incompatible ofzo kom er net achter dat ik nog geen sp 1 heb van vista XD @matrix b28 als je naar de dynabyte gaat en em daar had bestelt kon je hem al ophalen XD Bewerkt: 2 december 2008 door kvbmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) IK HEB GTA 4:D ik heb em net opgehaald ben ook de eerste in heel emmen die hem heeft:P nu nog de verpakking eromweg zien te krijgen:P lol XD ik ga em installeren komt er een schermpje voor met chineze tekens enzo ik op een knop drukken gaat die toch gewoon installeren:P nahja beterEDIT: hij installeerd niet me systeem incompatible ofzo kom er net achter dat ik nog geen sp 1 heb van vista XD @matrix b28 als je naar de dynabyte gaat en em daar had bestelt kon je hem al ophalen XD Dynabyte? =O Die ben ik vergeten =( Bewerkt: 2 december 2008 door Insomniac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmor Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 goed ik had hem al gekocht bij bart smit en vandaag heb ik hem kunnen activeren dus GAMEN MAAR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) ik vind wel dat je heel weinig hebt met de grafische instellingen XD en er zitten nog wel veel bugs in als je ergens rijd rij je ineens in een grijze massa wat later weer weg is:P maarja top game:D die explosie's de details allemaal uber en ziet er ook leuk uit in de verschillende omgevingen als je een ziekenhuis in loopt zie je mensen ook helemaal in elkaar zitten:) Bewerkt: 2 december 2008 door kvbmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Hoe kan jij hem dan al spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmor Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Hoe kan jij hem dan al spelen? in sommige steden ligt tie al in de winkel dus kon je hem kopen voor dat tie eigenlijk uit was en vanaf vandaag is het spel te activeren en dus te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.