Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Eejz ik snap wel hoe je iemand moet recruteren (wapen richten en pijltje omhoog) maar als je al iemand gerecruteerd hebt hoe doe je dan een 2 de menneke recruteren ??? :huh: vanwege missie : los desperados Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 het zelfde ,dan met de eerste gast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Je moet eerst genoeg respect hebben . (door ballas en vagas af te schieten en missies te halen) Als je genoeg respect hebt dan richt je gewoon op het 2de mannetje en drukje pijltje naar boven in . Edit: X-Zero was me voor . Bewerkt: 10 april 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Je moet eerst genoeg respect hebben . (door ballas en vagas af te schieten en missies te halen) Als je genoeg respect hebt dan richt je gewoon op het 2de mannetje en drukje pijltje naar boven in . Edit: X-Zero was me voor . jaa okey Ik heb genoeg respect (denk ik) anders vind ik het un beetje krom van de makers als je na al die missies die je hebt gedaan om los desperados te halen geen genoeg respect te hebben voor 2 mannetjes te recruteren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hoever is je balkje moet minstens een kwart zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Je moet eerst genoeg respect hebben . (door ballas en vagas af te schieten en missies te halen) Als je genoeg respect hebt dan richt je gewoon op het 2de mannetje en drukje pijltje naar boven in . Edit: X-Zero was me voor . jaa okey Ik heb genoeg respect (denk ik) anders vind ik het un beetje krom van de makers als je na al die missies die je hebt gedaan om los desperados te halen geen genoeg respect te hebben voor 2 mannetjes te recruteren. Mijn balkje is meer dan un kwart. Als ik iemand heb gerecruteerd komt dat te staat dan zie je groen en dan een klein wit streepje en er passe ongeveer 5 van die witte streepjes (een zon poppejte) in da groen balkje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Slotje (moedeloos: zoek!) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts