Jump to content

Recruteren

Colleke1

Recommended Posts

Eejz

ik snap wel hoe je iemand moet recruteren (wapen richten en pijltje omhoog) maar als je al iemand gerecruteerd hebt hoe doe je dan een 2 de menneke recruteren ??? :huh:

vanwege missie : los desperados

Delen op andere websites

Je moet eerst genoeg respect hebben ;) . (door ballas en vagas af te schieten en missies te halen)

Als je genoeg respect hebt dan richt je gewoon op het 2de mannetje en drukje pijltje naar boven in ;).

Edit: X-Zero was me voor :puh:.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Je moet eerst genoeg respect hebben ;) . (door ballas en vagas af te schieten en missies te halen)

Als je genoeg respect hebt dan richt je gewoon op het 2de mannetje en drukje pijltje naar boven in ;).

jaa okey

Ik heb genoeg respect (denk ik) anders vind ik het un beetje krom van de makers als je na al die missies die je hebt gedaan om los desperados te halen geen genoeg respect te hebben voor 2 mannetjes te recruteren.

;)

Delen op andere websites

jaa okey

Ik heb genoeg respect (denk ik) anders vind ik het un beetje krom van de makers als je na al die missies die je hebt gedaan om los desperados te halen geen genoeg respect te hebben voor 2 mannetjes te recruteren.

;)

Mijn balkje is meer dan un kwart. Als ik iemand heb gerecruteerd komt dat te staat dan zie je groen en dan een klein wit streepje en er passe ongeveer 5 van die witte streepjes (een zon poppejte) in da groen balkje

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...