Rinaldootje Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Wie gaat er de ultralange mooi weer de leeuw marathon kijken? De marathon duurt maarliefst 12 uur van 5 voor half 9 savonds tot 5 voor half 9 morgen ochtend? Ik ga zelf proberen hemhelemaal te kijken wie nog meer Rinaldootje Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Zijn dat meerdere programma's achterelkaar gezet of is het echt een grote lange uitzending? Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Zijn dat meerdere programma's achterelkaar gezet of is het echt een grote lange uitzending?Het is één grote lange uitzending, om te vieren dat Paul de Leeuw al 25 jaar lang televisie maakt.Ik ga vanavond misschien een klein deel kijken, maar niet de hele nacht. Ik snap zoiezo niet waarom de uitzending niet overdag wordt uitgezonden. Reageren
Robando Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik ga kijken de hele nacht. Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik wou hem eerst de hele nacht gaan kijken! Maardat lukt mij nooit.. ;p Ik moet wel een beetje slapen. $; Trouwens er moeten meisjes een optreden doen van onze school, dus ik ga zeker kijken! :] Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik ga hem proberen te kijken, maar ik val toch in slaap. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Één uur kijken oké. Maar na 1,5 uur word het waarschijnlijk toch wel weer saai. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Één uur kijken oké. Maar na 1,5 uur word het waarschijnlijk toch wel weer saai.Dan ken je Paul de Leeuw niet. Er staat geen schreeuwerige Raymann of koekenbakkende Valerio voor de camera, het is Paul de fucking Leeuw!! Bewerkt: 29 november 2008 door TomHagen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Meschien een heel klein stukje maar niet helemaal, ik vindt Paul de Leeuw niet zo leuk. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb het helemaal afgekeken. hij is echt geniaal ! ik heb me van half 9 tot half 9 s'ochtends geen enhe moment verveelt. er zaten veel memorabele en ontzettend grappige scenes in. zoals de moppentoppers 'Hoe vind je hem?' heb er eerlijk waar erg van genoten. een geweldig tv avondje. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb het grootste gedeelte ook gevolgd (Een uurtje of 2 gemist schat ik zo), en het was inderdaad geniaal! Vooral de Sinterklaaswens van dat jongetje: 'Wilt u in mijn vriendenboekje schrijven?' Er zaten leuke scènes tussen, en alles was lekker gek en gezellig. Op naar het volgende jubileum! Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 kheb het helaas niet gekeken] 2 redenen\ 1 ik had straf en heb gen tv op me kamer 2 er was iets anders op tv wat me ouders graag wouden zien klote popstars Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Was erg leuk. heb er gelachen vooral om ''shorty'' en de vrouw met de toverdoos. rond 4 uur snachts. echt dikke lol. op het einde dat ik keek heeft hij 30 minuten lopen zingen. Dat was erg jammer. ook erg leuk was moppentoppers. vooral met de oude man. die zo raar deed. paul had het niet meer op een duur. Bewerkt: 30 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) oja 6 meter parelketting in haar doos Trouwens voor mensen die het hebben gemist. Jullie kunnen de hele 12 uur durende aflevering zien op de site van mwdl Bewerkt: 30 november 2008 door PowerPats Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb de eerste 2½ uur gezien maar daarna vond ik het wel geschoten. Ik ben niet zo gek om de hele nacht op te blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.