Jump to content

2-player gta san andreas op de pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedendag,

Ten eerste mijn excuses dat ik voor een vraag een account aanmaak, maar ik heb me helemaal het leplazeres gezocht.

Ik zoek een mod waarmee ik gta san andreas op de PC met 2 personen kan spelen. Ik heb hem eerder gedownload en dat was van een duitse site, waarvan ik nu de naam kwijt ben.

Iemand een idee welke mod ik bedoel?

PS. de mod van jarjar heb ik al geprobeerd, maar die werkt niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Klik hier.

Een Tutorial om SA-Multiplayer te installeren + de links, die staan er ook in.

Succes. ^_^

P.S.: Welkom op het forum! :)

Edit: Je hebt ook Multi Theft Auto, maar SA-MP valt meer aan te raden. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PC heb je geen mod om met z'n tweeën te spelen. Om hem met z'n tweeën te spelen moet je de PS2 versie kopen.

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:
Voor de PC heb je geen mod om met z'n tweeën te spelen. Om hem met z'n tweeën te spelen moet je de PS2 versie kopen.

hij heeft de mod gedownload, niet san andreas. (zo versta ik het toch.)

maar is het toevallig van GTAInside dat je 'm hebt gedownload? die is toch duits dacht ik.

:cya:

Geplaatst:

Wat je zegt is niet waar, het is me eerder al gelukt.

Geplaatst:

hij heeft de mod gedownload, niet san andreas. (zo versta ik het toch.)

maar is het toevallig van GTAInside dat je 'm hebt gedownload? die is toch duits dacht ik.

:cya:

Nee, daar had ik hem niet vandaan :(

Geplaatst:

Kon je dan op die mod een splitscreen hebben zodat er iemand met de joystick loopt en iemand anders met de toetsenbord+muis? Ik ben wel geïnteresseerd.

Geplaatst:

Ik geloof dat Jarno en JGuntherS aan zoiets bezig waren? Edit: Klopt, het had de naam SA:2P, helaas kan ik geen download links meer vinden. Volgens mij omdat het project geschrapt is.. Als je echt een download link wilt, moet je een PB sturen naar Jarno. Aangezien hij de enige (actievere) persoon is die in het team zat.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...