Jump to content

vriendin Millie Perkins pasje

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb de 35% gehaald maar ik pakte de pas ik liep er door en ik drukte geen tab dus heb ik hem niet en kan niet meer door. ik heb geprobeert om de 35% opnieuw te halen door dates te verprutsen.

maar ik heb de pas niet wat moet ik doen?

Geplaatst:

Schiet haar gewoon dood, dan krijg je de pas ook. :clown:

Dus:

- Je schiet haar dood.

- Je krijgt een telefoontje.

- Ga nu naar haar huis.

- Ga naar binnen, grijp de pas die voor je neus ligt.

Succes. ^_^

Geplaatst:

Je geeft aan dat je erdoor heen bent gelopen. Je hoeft niet op TAB o.i.d. te drukken, dus ik denk gewoon dat je hem hebt. Je wordt echter pas door Woozie gebeld aan het eind van de Las Venturas missies. Speel gewoon verder tot je de missie 'A Home In The Hills' hebt vrijgespeeld, en je zult dan, heel waarschijnlijk, vanzelf worden gebeld. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hai :)

Ik heb zojuist de missie ''Key To Her Heart'' gespeeld, en ik las dat je op een date met Millie haar gewoon af kunt schieten, een telefoontje kreeg van Woozie, en naar binnen kon om de keycard te pakken.

Ik schoot haar dus neer, kreeg de melding ''Your girlfriend is dead'', maar geen telefoontje van Woozie, én het hartje is van m'n map verdwenen.

Betekent dit dat ik haar niet meer kan daten?

Oeps, Woozie belde al, alleen een beetje laat :{

Ik dacht dat hij nie kon zien nie, en nie kon belle nie ;D

Topic kan gesloten worden :)

>>> Door _KoE_Mzungu: Vraag nooit om een slotje, de crew is daar mans genoeg voor.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...