Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Je moet ergens bij de haven zijn van san fierro bij een bood maar ik kan die niet vinden heeft het er mee temaken dat ik nog niet die auto bedrijf heb gekocht bij het station van SF ?? En waneer kan je dat kopen als je de rijschool hebt afgemaakt ?? Ik kan die rijschool maar afmake doordat ik de laaste missie steeds niet haal (al rij ik over de tram baan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Om auto's te exporteren moet je eerst de 3de missie van Wang Cars hebben gehaald. Om Wang Cars te kopen moet je idd eerst de rijschool afmaken. [PS] Wang Cars is die garage bij het station . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Kijk in de Walkthrough! EXPORT LIJST IMPORT LIJST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 en bij de rijschool moet je gewoon de cheat Minder verkeer in de straten doen. X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Kijk in de Walkthrough!EXPORT LIJST IMPORT LIJST Bij de walktrough staat er aleen welke autos en waar de autos staan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 de WT weet alles http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 de WT weet alleshttp://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT OK dankje :P:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.