keessie Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 hallo zou iemand voor mij een sig kunnen maken? Type: signature Stijl: computer achtig Grootte: maakt niet uit Tekst: iets met cijfers door het plaatje heen ofzo Rand: watw het mooist staat Kleuren: leef je uit Extra (optioneel):leef je uit zou ik zeggen alvast bedankt voor de moeite grz Reageren
thePretender Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 hallozou iemand voor mij een sig kunnen maken? Type: signature Stijl: computer achtig Grootte: maakt niet uit Tekst: iets met cijfers door het plaatje heen ofzo Rand: watw het mooist staat Kleuren: leef je uit Extra (optioneel):leef je uit zou ik zeggen alvast bedankt voor de moeite grz Beetje onduidelijk, ik weet niet wat jij onder computerachtig verstaat, bij moderne computers denk ik aan zwart/zilver en slank, maar als ik probeer een PC voor me te zien denk ik aan lichtgrijs en groot/zwaar. En wat ik met je tekst aanvraag aanmoet... Probeer het ff een beetje duidelijker te maken dat is makkelijker voor de gene die het maakt, en misschien kun je ook ff zelf zoeken naar een goede render ofzo... Mvg, Pretender Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik zal eens proberen, maar ik ben een beginner. Edit: Dit goed? [img=http://img78.imageshack.us/img78/7769/75410851de9.png] Bewerkt: 29 november 2008 door GTA Haas Reageren
keessie Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 bedankt voor het maken gta haas maar het is niet wat ik eigenlijk wilde ik even gezocht en heb een paar voorbeelden dit bedoel ik met cijfers om er doorheen te gaan(dit is opdrachtenpromp) en hier een voorbeeld met computer achtig hopelijk hebben jullie hier wat meer aan grz Reageren
iefen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) ik probeer wel wat als ik tijd heb mischien zoiets: beetje matrix/computer http://s371.photobucket.com/albums/oo160/iefen/?action=view¤t=sig-keessiecopy.jpg Bewerkt: 30 november 2008 door iefen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.