ll.mulder Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Wie o wie heeft hem en wil even een isotje maken en deze naar mij versturen(ik neem aan dat dit legaal is sinds hij is vrijgegeven?) Ik wil hem namelijk op een DOS pc installeren. Lars
anton Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Wie o wie heeft hem en wil even een isotje maken en deze naar mij versturen(ik neem aan dat dit legaal is sinds hij is vrijgegeven?)Ik wil hem namelijk op een DOS pc installeren. Lars anders moet je gta downloaden met een client van de website van Rockstar Games Bewerkt: 29 november 2008 door Joriz
Lantyz Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik neem aan dat dit legaal is sinds hij is vrijgegeven? Nee. Ondanks dat het spel gratis te downloaden is, is het niet toegestaan om het spel zelf te verspreiden. Uit de EULA van Grand Theft Auto op Rockstar Classics: You are expressly prohibited from transmitting the Software electronically or otherwise over the Internet or through any other media or to any other party.
KillerZero86 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Waarom zou je m op iso willen hebben? Je kan m zelf toch ook wel downloaden?
caion Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Waarom zou je m op iso willen hebben? Je kan m zelf toch ook wel downloaden? Duurt meschien te lang ???? ,
Recommended Posts