Sa_bulldog Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 In dit topic kan je vertellen wat je favoriete muziek zender is. vertel er ook even bij waarom het je favoriete muziek zender is. 1. Hou het netjes ga elkaar niet afkraken (iedereen heeft zijn of haar eigen mening) 2. post geen onnuttig dingen die niet in de topic thuishoren. veel Plezier Mijn favoriete muziek zender is. Q-music. Omdat het altijd gezellig is daar. ze leuke spelletjes houden ( raad het geluid bijv) veel van de dj's zijn ook lekker recht door zee en ook wel in voor een grapje. Daarbij draaien en ze voor mijn mening altijd lekkere muziek. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Arrow classic rock. gewoon omdat ze lekker veel rock draaien die je niet meer veel hoort in andere radiozenders. en omdat ze wel leuke events soms hebben. zoals dat je een ford mustang kon winnen enz. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Geef mij maar Caz!, Q-music óf Radio 538. Alleen bij de laatste stoor ik me soms enorm door het geklets en die reclameblokken.. btw: misschien handig om een poll te maken waar mensen kunnen stemmen. Hieronder heb ik aantal neergezet: Caz! BNN 3FM Radio 538 Q-music Radio Veronica SLAM! FM TMF Radio SMASH! FM SkyRadio Radio 1 Radio 2 Radio 4 Radio 5 Classic FM Arrow Jazz FM Juize Arrow Classic Rock Bewerkt: 30 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hmm, met de zoekfunctie kwam ik Hier en Hier al een topic tegen over hetzelfde onderwerp. Gebruik de zoekfunctie in het vervolg ook even, dat bespaart de moderators wat werk. Radio 538 is overigens mijn favoriete radiozender. Reageren
Fedmas Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hey XFM en 3FM by mij. Fedmas Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Een zender die regelmatig goede muziek draait. Radio 538, heeft meestal leuke muziek. En de gesprekken die ze daar hebben vind ik ook altijd wel humor. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Slam FM is inderdaad ook wel goed.. Soms hebben ze van die dagen dat ze echt veel goede muziek draaien en soms van die dagen dat ze alleen maar shit draaien. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hmm, met de zoekfunctie kwam ik Hier en Hier al een topic tegen over hetzelfde onderwerp. Gebruik de zoekfunctie in het vervolg ook even, dat bespaart de moderators wat werk. Radio 538 is overigens mijn favoriete radiozender. Maar ik vraag ook de mening van de mensen, Dat doen ze in die topic's niet daarbij zijn ze oud en kan de mening alweer verandert wezen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik luister meestal naar Arrow Classic Rock! Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 3FM, heb ik altijd opstaan. Giel Beelen maakt mij elke ochtend heerlijk wakker met zijn zachte, warme stem (ahum). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.