Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Recommended Posts

Geplaatst:

Versie 3.0!

De volgende versie is nu te downloaden!

De nieuwe versie bevat:

  • Actor animaties
  • Moving Actors
  • Add objects
  • Spawn/Hide (zie de README)
  • Disable headshots
  • Secondary Car Color
  • Actor Health
  • Cars can be locked
  • Parachute and jetpack pickups
  • Vermeerderen van aantal mogelijke objectives (naar 50)
  • Paar kleine bugfixes

Veel plezier!

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Geplaatst: (bewerkt)

Jeej! Ik heb hem gelijk gedownload en ga hem gelijk uitproberen. :Y

Edit: Ik heb een hele laplijst met objecten die óf onzichtbaar zijn óf ik vind ze nogal overbodig óf er zijn er twee precies hetzelfde óf ik snap niet wat het voorstelt. :7

  • 84
    85
    87 t/m 104
    130
    132
    141
    167
    191 t/m 194
    211
    237
    239
    253
    259
    274 t/m 278
    280
    289
    290 t/m 292
    294
    317
    Daarnaast vond ik al dat voedsel ook best overbodig.

En deze objecten zijn precies hetzelfde:

  • 33 -> 34
    63 -> 64
    71 -> 72
    256 -> De andere basketball (getal vergeten, was later dan 256)
    285 -> 286

Hopelijk geeft dit niet teveel last en ik weet ook niet hoe jullie erover denken :puh:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

ik download hem nu :D Ik vind het plaatje vet wat in de downloadbase staat met die schans ;) Hopelijk doen de pickups het nu wel.

Geplaatst:

Alles is zichtbaar, ik heb ze allemaal uitgetest. Je moet soms alleen beetje met de camera stoeien om ze te kunnen zien. Dingen die bijna hetzelfde zijn, zullen waarschijnlijk niet helemaal hetzelfde zijn. In ieder geval heeft Rockstar die dingen er 2x in staan, dus waarom wij niet? Zo'n ramp vind ik dat overigens ook weer niet. We zullen er naar kijken, misschien editten we dit voor de volgende versie, maar zeker niet op dit moment. We hebben er trouwens al een hoop objecten uitgehaald. En wat voor jou overbodig lijkt, vinden anderen misschien wel leuk. Dat voedsel is naar mijn mening erg leuk voor decoratie...

Toch bedankt voor je moeite, dat zeker :Y

Geplaatst:

Ik ga zo eens kijken of ik de nieuwe versie wel werkend kan krijgen. In ieder geval een hoop leuke nieuwe functies! Ga zo door!

Geplaatst:

Ik heb een idee voor de volgende versie ;)

- Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders.

- Interireur spawns.

Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook ;)

Geplaatst:
Ik heb een idee voor de volgende versie ;)

- Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders.

- Interireur spawns.

Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook ;)

Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks.

Geplaatst:
Ik heb een idee voor de volgende versie ;)

- Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders.

- Interireur spawns.

Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook ;)

Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks.

Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem:

post-748-1231706145.png

Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis.

En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo.

Geplaatst:
Ik heb een idee voor de volgende versie ;)

- Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders.

- Interireur spawns.

Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook ;)

Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks.

Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem:

*screen*

Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis.

En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo.

Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1)

Geplaatst:
Ik heb een idee voor de volgende versie ;)

- Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders.

- Interireur spawns.

Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook ;)

Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks.

Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem:

*screen*

Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis.

En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo.

Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1)

Ik kan ook gewoon in interieurs spawnen, zie mijn Agent 069 missie. Die speelt zich af in Liberty City en dat is een heel groot interieur. :Y

Geplaatst:
Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1)

In dat geval is het wel heel erg vreemd om te zeggen dat bepaalde dingen in andermans mod het niet doen, zonder de oorzaak erbij te vermelden, terwijl je dus donders goed weet waar het door komt. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1)

In dat geval is het wel heel erg vreemd om te zeggen dat bepaalde dingen in andermans mod het niet doen, zonder de oorzaak erbij te vermelden, terwijl je dus donders goed weet waar het door komt. :duh:

Ik dacht dat het over het algemeen geen voertuigen en andere dingen in interiors konden. Ook niet in de originele SA. Ik heb dat namenlijk al eens eerder geprobeerd met de BC7 mod. Toen jij die screen poste vroeg ik me al af wat er mis kon zijn.

Maar dat bedoelde ik ook eigenlijk niet. Bij mij crashte SA letterlijk (die irritante 'fout veroorzaakt' XP error) als ik iets in een interior plaatste. Maar dat zal wel aan mijn SA liggen aangezien ik er al eerder problemen mee had en andere dat niet hebben. Het ligt dus inderdaat aan mij.

Bewerkt: door warrock_123_321

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...