Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Versie 3.0! De volgende versie is nu te downloaden! De nieuwe versie bevat: Actor animaties Moving Actors Add objects Spawn/Hide (zie de README) Disable headshots Secondary Car Color Actor Health Cars can be locked Parachute and jetpack pickups Vermeerderen van aantal mogelijke objectives (naar 50) Paar kleine bugfixes Veel plezier! Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Jeej! Ik heb hem gelijk gedownload en ga hem gelijk uitproberen. Edit: Ik heb een hele laplijst met objecten die óf onzichtbaar zijn óf ik vind ze nogal overbodig óf er zijn er twee precies hetzelfde óf ik snap niet wat het voorstelt. 848587 t/m 104130132141167191 t/m 194211237239253259274 t/m 278280289290 t/m 292294317Daarnaast vond ik al dat voedsel ook best overbodig. En deze objecten zijn precies hetzelfde: 33 -> 3463 -> 6471 -> 72256 -> De andere basketball (getal vergeten, was later dan 256)285 -> 286 Hopelijk geeft dit niet teveel last en ik weet ook niet hoe jullie erover denken Bewerkt: 10 januari 2009 door Basssss Reageren
Timske Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 ik download hem nu Ik vind het plaatje vet wat in de downloadbase staat met die schans Hopelijk doen de pickups het nu wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Alles is zichtbaar, ik heb ze allemaal uitgetest. Je moet soms alleen beetje met de camera stoeien om ze te kunnen zien. Dingen die bijna hetzelfde zijn, zullen waarschijnlijk niet helemaal hetzelfde zijn. In ieder geval heeft Rockstar die dingen er 2x in staan, dus waarom wij niet? Zo'n ramp vind ik dat overigens ook weer niet. We zullen er naar kijken, misschien editten we dit voor de volgende versie, maar zeker niet op dit moment. We hebben er trouwens al een hoop objecten uitgehaald. En wat voor jou overbodig lijkt, vinden anderen misschien wel leuk. Dat voedsel is naar mijn mening erg leuk voor decoratie... Toch bedankt voor je moeite, dat zeker Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik ga zo eens kijken of ik de nieuwe versie wel werkend kan krijgen. In ieder geval een hoop leuke nieuwe functies! Ga zo door! Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb al 4 eigen missies genaamd Groove War! Download hem maar eens. http://patrickw.gtagames.nl/DYOM/?act=show&id=97 Van part 1 t/m 3. Reageren
Timske Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb een idee voor de volgende versie - Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders. - Interireur spawns. Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ja, die dingen stonden al op onze wish-list. Reageren
Timske Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 En miscchien Nitro en andere Tuningparts etc. En btw, de pickups doen het nu wel bij mij Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb een idee voor de volgende versie - Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders. - Interireur spawns. Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks. Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb een idee voor de volgende versie - Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders. - Interireur spawns. Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks. Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem: Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis. En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb een idee voor de volgende versie - Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders. - Interireur spawns. Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks. Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem: *screen* Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis. En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo. Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1) Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb een idee voor de volgende versie - Teleports. Ook bijvoorbeeld als je een marker inloopt dat je in een interieur spawnt of iets anders. - Interireur spawns. Misschien leuk? Verder vind ik alle objecten en pickups leuk. En de animaties voor actors ook Ik heb met v1.1 (v2 heeft het bij mij nooit gedaan) al eens geprobeerd in een interior een missie te maken maar je kan niks spawnen. Geen actors, geen objectives, niks. Op een of andere manier loigt het dan wel in jouw configuratie, want op zich is dat geen enkel probleem: *screen* Een actor, een vehicle, een object, een pickup and een objective checkpoint in het johnsonhuis. En ik heb ook al eens een hele missie met vele objectives en actors gemaakt in het LV politieburo. Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1) Ik kan ook gewoon in interieurs spawnen, zie mijn Agent 069 missie. Die speelt zich af in Liberty City en dat is een heel groot interieur. Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1) In dat geval is het wel heel erg vreemd om te zeggen dat bepaalde dingen in andermans mod het niet doen, zonder de oorzaak erbij te vermelden, terwijl je dus donders goed weet waar het door komt. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Het ligt inderdaad aan mijn verknipte versie van San Andreas. Ik kan zelf geneens met de originele .scm geen voertuigen in sa krijgen. Ik kan er dan wel in maar dan word zowel het voertuig als Tony onzichtbaar. Ik zal anders zo eens kijken of ik de mod in mijn SA .iso kan draaien van de xbox versie. Misschien ligt het aan de downgrade. (op de pc heb ik origineel V2, op de xbox origineel V1) In dat geval is het wel heel erg vreemd om te zeggen dat bepaalde dingen in andermans mod het niet doen, zonder de oorzaak erbij te vermelden, terwijl je dus donders goed weet waar het door komt. Ik dacht dat het over het algemeen geen voertuigen en andere dingen in interiors konden. Ook niet in de originele SA. Ik heb dat namenlijk al eens eerder geprobeerd met de BC7 mod. Toen jij die screen poste vroeg ik me al af wat er mis kon zijn. Maar dat bedoelde ik ook eigenlijk niet. Bij mij crashte SA letterlijk (die irritante 'fout veroorzaakt' XP error) als ik iets in een interior plaatste. Maar dat zal wel aan mijn SA liggen aangezien ik er al eerder problemen mee had en andere dat niet hebben. Het ligt dus inderdaat aan mij. Bewerkt: 12 januari 2009 door warrock_123_321 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.