geerdinho8 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2011 Als ik een missie wil laden crasht ie Als ik een missie naam wil intypen crasht ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Als ik een auto wil spawnen die ik heb vervangen door een gedownloade auto crasht DYOM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Als ik een auto wil spawnen die ik heb vervangen door een gedownloade auto crasht DYOM. Tsja, wij kunnen er niets aan doen dat DYOM niet compatibel is met alle mods... Weet je overigens wel zeker dat die auto goed geïnstalleerd is? Ik zou vermoeden dat het geen probleem zou zijn als het dezelfde naam heeft. Maar het kan makkelijk zijn dat ergens anders een frictie is. Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat alle DYOM met alle andere mods te gebruiken is. @geerdinho8: heb je wel CLEO (goed) geïnstalleerd? Gebruik je nog andere mods? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Ik heb de DFF en TXD vervangen dus het hoort te werken. Ik heb wel een andere bug met andere mods: Na een herinstall meteen DYOM opgestart en een paar autos gespawnt,hij zag de Politie nog steeds als de Corvette van Cross. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geerdinho8 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2011 Ik heb nu cleo 3, ik had cleo 4. Als ik mijn missie nu test, crasht ie als ie ongeveer 20 ballas tegen komt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thunderbollp Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Da's iets dat ook nog op ons verlanglijstje staat, samen met vele andere dingen. Dus als deze mod populair wordt, kun je nog uitbreidingen verwachten. Het plaatsen van objecten zou een optie zijn. Jullie website, werk enzo is tof! Die mod lijkt me zo fantastisch dat ik weer zin krijg in GTA san andreas. Bedankt voor dat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2011 Gaaf ik ga een hele verhaallijn maken tnxx man maar kan dit ook samen met de cleo mod ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2011 Ligt eraan welke cleo mod. Over het algemeen gaat het prima samen, maar ik geef geen garantie. Het ergste kan gebeuren is dat je GTA uitvalt, dus dat je hem opnieuw moet starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2011 ik heb echt respect voor de makers van deze mod. zeker mooi want nu kan ik ook missie`s maken. maar ik heb wel een klein probleem. ik heb een missie gemaakt dat je een auto moet stelen en dat is een object dus verplicht. en daarna moet je hem naar ryder brengen die 3 straten verder staat. en daar heb ik een checkpoint neer gezet dat als je daar in gaat staan dan zegt cj (de speler) tegen ryder "hier is de auto waar je om vroeg." maar het lukt me niet om daarin te gaan staan. want als ik uit mijn auto stap en in de checkpoint wil staan dan zegt het spel "get back in your car." terwijl als ik er met mijn auto in ga staan werkt het wel. en waar staat het ebjoct van explosie en vuur enz. weet iemand een antwoord alsjeblieft. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FreekvdL Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2011 Deze mod is geweldig. Ik gebruik het al maanden! Al vind ik missies maken niet zo leuk, maar dat komt ook omdat ik creativiteit mis. Maar meer dan tienduizend nieuwe missies!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FreekvdL Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2011 Ik hoop dat jullie een award winnen jullie verdienen het!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2011 ik heb echt respect voor de makers van deze mod. zeker mooi want nu kan ik ook missie`s maken. maar ik heb wel een klein probleem. ik heb een missie gemaakt dat je een auto moet stelen en dat is een object dus verplicht. en daarna moet je hem naar ryder brengen die 3 straten verder staat. en daar heb ik een checkpoint neer gezet dat als je daar in gaat staan dan zegt cj (de speler) tegen ryder "hier is de auto waar je om vroeg." maar het lukt me niet om daarin te gaan staan. want als ik uit mijn auto stap en in de checkpoint wil staan dan zegt het spel "get back in your car." terwijl als ik er met mijn auto in ga staan werkt het wel. en waar staat het ebjoct van explosie en vuur enz. weet iemand een antwoord alsjeblieft. alvast bedankt Post is van 3 maanden terug ik weet het Heb je wel de laatste versie van DYOM? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bastiaan.teeuwen170 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Lijkt me een erg hadige mod want het ziet er gebruiksvriendelijk uit! Duim omhoog van mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2017 Inmiddels meer dan een miljoen keer gedownload op GTAGarage, en dat is niet de enige hosting site. Ruim 45.000 nieuwe missies op onze website, bijna 1.700 geheel nieuwe storylines op onze website, en dan nog duizenden op andere websites... Ben verbaasd en trots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2017 (bewerkt) Ik krijg spontaan zin om de mod te downloaden en m'n creativiteit erop los te laten gaan. Lang geleden dat ik de mod gedownload heb. Vroeger snapte ik het niet echt, en vond ik het wel moeilijk om ermee om te gaan, maar ik denk dat dat nu wel moet lukken. Bewerkt: 16 juni 2017 door Nyltje 2e stukje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.