rev Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hoi Mensen, In San Fierro, achter de garage in Doherty, is een Construction Site. Daar staat een hijskraan, waar je in kan, en vervolgens kun je dat ding bedienen ... erg leuk, maarre , wat moet je daar eigenlijk mee ? Ik kon de gebouwen niet slopen, dus ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling is. Iemand enig idee ? tnx.Jeroen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Tijdens de missie Deconstruction kan je er 3 v/d 6 keten mee slopen. Verder heeft deze kraan geen functie in het spel behalve dat je er voor je eigen plezier mee kan spelen. Reageren
rev Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Tijdens de missie Deconstruction kan je er 3 v/d 6 keten mee slopen. Verder heeft deze kraan geen functie in het spel behalve dat je er voor je eigen plezier mee kan spelen. Ah ok, tnx ! Ik heb met Deconstruction gewoon een Bulldozer gebruikt, dat ging vrij aardig ... jammer dat je net niet de weg (met daarop de auto's) kan bereiken gr.Jeroen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.