BrunoB Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hoi allemaal, Ik heb zojuist een bus in GTA gekregen, maar daarvoor heb ik nu de bagboxa nodig. Deze is nergens te vinden in de carspawner van de n00bmode, en andere carspawners werken bij mijn niet Tevens zie ik nu op de vliegvelden halve bussen rondrijden (baggage), is er een manier om deze weg te krijgen/ te vervangen? Groet, Bruno Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hoi, Het beste is om het bestandje uit GTA te halen, en dan de namen van de txd en dff te veranderen in Bus.txd en Bus.dff. Dan wordt hij namelijk als bus erin geplaatst. Succes Reageren
BrunoB Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Even een heeel domme vraag; maar het betreft een bus die uit 2 delen bestaat welke aan elkaar moeten worden gezet. Werkt dit ook nog als de naam veranderd is? Groet, Bruno Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Betreft een bus die uit 2 delen bestaat welke aan elkaar moeten worden gezet.Werkt dit ook nog als de naam veranderd is? Groet, Bruno Volgens mij wel. probeer maar. P.S Nog een handige manier: Ga naar Google. Typ SAMI en download hem. SAMI is een programma waarmee je auto's in het spel kunt zetten. P.P.S Je moet de naam nog wel veranderen Succes Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 P.S Nog een handige manier: Ga naar Google. Typ SAMI en download hem. SAMI is een programma waarmee je auto's in het spel kunt zetten.P.P.S Je moet de naam nog wel veranderen Geen SAMI... SAMI zorgt soms nogal voor problemen waarbij je je spel niet meer kunt opstarten en in het 'ergste' geval de modificatie ook niet meer kan verwijderen.Heb je misschien een linkje naar de modificatie 'bagboxa'? Reageren
BrunoB Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hier is de bus te vinden waar de bagboxa in zit. Overigens, de naam wijzigen en onder een andere naam zetten werkt niet, ik kreeg m in GTA wel te zien, maar aan elkaar zetten lukt niet. Groet, Bruno Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Dat gaat niet lukken, je zult ze gewoon als halve bussen rond zien rijden, of je moet het scripten. De maker heeft totaal niet nagedacht over de mogelijkheden en heeft gewoon maar wat gemaakt Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik snap het niet helemaal Is het dat de mod 2 dingen vervangt: De bagbox en de bus? En, dat je de bussen niet met de bagbox eraan ziet rijden? Ik zie het al. Het is idd dat de Bagbox er achter aan moet, maar die rijd er niet standaard achteraan Dat is niet dom van de maker. Dat is voor het effect. Je kent die bussen wel, waar in het midden zo'n connectiestuk zit. Dit effect wilde de maker bereiken. Hoe het eruit ziet is lastig uit te leggen Je kan het idd met scripten proberen, meer oplossingen zie ik eigenlijk niet. Halve bussen, huh? Dat kan je oplossen door de "vehicle groups" aan te passen. Er is een tutorial over in de MTL. (>http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454<) Reageren
BrunoB Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Maar nu heb ik nog steeds nergens de Bagboxa De tutorial zal ik eens doorlezen en uitproberen. Bewerkt: 2 december 2008 door BrunoB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.