GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hoi, 'K was aan het modden, en toen had ik een paar programma's verwijderd( geen ruimte)(en niet SA ofso verwijderd) en toen had ik 6 GB over. Dus ik start IMG. Wil GTA3.img openen en dan doet ie het niet. Kijk in de bijlage. Ook als ik SA laad loopt ie in het midden vast. Alvast bedankt. P.S Ik heb de orginele SA. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Installeer je San Andreas eens opnieuw, dan zal alles vast wel goed zijn. En voordat je Modding Programma's verwijderd: Haal de mods altijd eruit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 @GTA-Haas: Als je GTA:San Andreas opnieuw installeert gaan alle modificaties er gelijk uit. Je savegames blijven overigens wel, maar de modificaties gaan er bij het de-installeren gelijk uit het spel. Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Kan ik de file niet ergens krijgen? Mijn CD doet het niet :N :N :N :N :N :N :N :N EDIT: Als ik SA wel opnieuw wil instaleren heb ik de volgende files nodig (omdat mijn CD ze niet kan vinden): GTA3.img GTA_INT.IMG PLAYER.IMG Stream.ini audiozon.ipl cull.ipl en alles wat tijdens de install daarop volgt Bewerkt: 30 november 2008 door GTA:SAN ANDREAS Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Niet verwijderen, lekker laten staan.. Als je het verwijdert, kunnen wij je die bestanden niet geven (ze zijn gewoonweg veel te groot om te uploaden). De fout die je krijgt ligt denk ik aan het feit dat de map beveiligd is. Ga naar je GTA San Andreas-map en klik er met de rechtermuisknop op. Als je de map nog niet hebt geopend, druk je gewoon op de map; deed je dat wel, moet je even op een lege plek klikken met je rechtermuisknop. Klik op 'Eigenschappen' en vink 'Alleen-Lezen' uit. Er zal een venster verschijnen, vink 'Toepassen op alle submappen en bestanden' aan en druk op 'OK'. De volgende keer zal er waarschijnlijk weer een vinkje staan, maar trek je daar niets van aan. Succes Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 helpt niet... Nog effe wat: Ik heb geen Vista Ik snap dat je me wou helpe, maar hij schrijft toch dat hij een bestand niet kon vinden...... En... Wil iemand ff kijken of die het bestand bij hemzelf kan vinden. Dan kan diegene 'm uploaden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) En ik zeg toch dat dat gewoonweg veel te groot is om het te uploaden...? Heb je hem nou trouwens verwijderd of niet? Edit: Een bestand en 'm zijn nogal ruime begrippen.. Bewerkt: 1 december 2008 door VWO-er Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 En ik zeg toch dat dat gewoonweg veel te groot is om het te uploaden...? Heb je hem nou trouwens verwijderd of niet? Nee ik heb hem niet verwijdered. Ik bedoel dat iemand misschien gta3.DIR kan vinden. En niet gta3.IMG Bye Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 En ik zeg toch dat dat gewoonweg veel te groot is om het te uploaden...? Heb je hem nou trouwens verwijderd of niet? Nee ik heb hem niet verwijdered. Ik bedoel dat iemand misschien gta3.DIR kan vinden. En niet gta3.IMG Bye Grappig, GTA3.DIR bestaat niet Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 En ik zeg toch dat dat gewoonweg veel te groot is om het te uploaden...? Heb je hem nou trouwens verwijderd of niet? Nee ik heb hem niet verwijdered. Ik bedoel dat iemand misschien gta3.DIR kan vinden. En niet gta3.IMG Bye Grappig, GTA3.DIR bestaat niet WAAROM KRIJG IK DAN DAT BERICHT?! Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 OMDAT JE JE GTA3.IMG HEBT VER*****. IMGTOOL MAAKT DIT WAARSCHIJNLIJK TIJDELIJK AAN?! GA MAAR EEN NIEUWE CD KOPEN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.