peteraarts Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb de juiste mod weten te vinden: http://gta-action.planet-multiplayer.de/do...oad.php?id=5036 Op mijn vorige computer kreeg ik deze mod makkelijk aan de praat. Nu heb ik een nieuwe pc en ik krijg hem niet werkende. Als ik doe wat erin de download staat en in GTA:SA naar de multiplayer plek ga, dan valt mijn hele gta uit en staat er zo'n schermpje met Rapport verzenden. Daarna wil gta helemaal niet meer opstarten en komt er meteen het rapport verzenden schermpje. Iemand een idee? Of iemand zelf ervaring hiermee en weet hoe je het hebt opgelost? Bij voorbaat dank Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Hoi, Ik heb het ook een keer gehad (niet met die mod). Dat bekend dat het fout is geinstaleerd. Of de mod is fout. Het is beter om gewoon een andere mod te vinden. Succes P.S. Misschien werkt opnieuw instaleren P.P.S. Heb je Vista? EDIT: P.P.P.S Verwijderen van die mod is ook een idee. Bewerkt: 30 november 2008 door GTA:SAN ANDREAS Reageren
peteraarts Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Hoi,Ik heb het ook een keer gehad (niet met die mod). Dat bekend dat het fout is geinstaleerd. Of de mod is fout. Het is beter om gewoon een andere mod te vinden. Succes P.S. Misschien werkt opnieuw instaleren P.P.S. Heb je Vista? Hey, Ik heb hem al een stuk of 5x opnieuw geinstalleerd en het mocht niet baten. Ik draai op windows XP en op mijn vorige pc waar exact dezelfde mod het wél opdeed had ik ook xp. Ps. het is niet echt een mod, maar meer een mapje die 'script' heet. Bewerkt: 30 november 2008 door peteraarts Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Een modificatie met het mapje 'script'? Het heet dus niet SA-mp of MTA (DM)? Dan is het dus een zogenaamde SCM-modificatie. Bij zo'n soort modificatie zal je een nieuw spel moeten starten en je savegames laten voor wat die zijn. Bewerkt: 30 november 2008 door VWO-er Reageren
peteraarts Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Een modificatie met het mapje 'script'? Het heet dus niet SA-mp of MTA (DM)? Dan is het dus een zogenaamde SCM-modificatie. Bij zo'n soort modificatie zal je een nieuw spel moeten starten en je savegames laten voor wat die zijn. ja dat heb ik gedaan, maar hij valt telkens uit. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hm, verkeerde versie denk ik. Download deze patch en volg de in de patch beschreven stappen. Hierna zul je met je spel kunnen modden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.