.Senne Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) hya allemaal gisteren was ik wat met sketchup aan het klooien, maar er wou niets deftig lukken. Dan heb ik van het google warehouse maar een model gedownload, en proberen in-game te zetten. Tot mijn verbazing () werkte het, en liep SA niet vast bij het laden. Het is m'n eerste model dat ik in-game krijg, ook al is het gedownload. het gaat om >>dit<< model, een set Halo 3 guns, gemaakt door RaFaEl. Ik heb z'n toestemming gevraagd en gekregen, dus daarom zet ik hier straks de .dff neer. in-game screens komen binnen de 5 minuten. EDIT: damn, ik zie nu pas dat ie 'm achterstevoren vastheeft. anyway, screens. en @ beagle; je moet toch ergens beginnen he ik denk dat ik compleet de set in-game ga zetten, oorspronkelijk wou ik enkel de bazooka. Bewerkt: 30 november 2008 door senneken Reageren
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 hya allemaal gisteren was ik wat met sketchup aan het klooien, maar er wou niets deftig lukken. Dan heb ik van het google warehouse maar een model gedownload, en proberen in-game te zetten. Tot mijn verbazing () werkte het, en liep SA niet vast bij het laden. Het is m'n eerste model dat ik in-game krijg, ook al is het gedownload. het gaat om >>dit<< model, een set Halo 3 guns, gemaakt door RaFaEl. Ik heb z'n toestemming gevraagd en gekregen, dus daarom zet ik hier straks de .dff neer. in-game screens komen binnen de 5 minuten. *yay* Maar, Senneken, je weet dat wapens modden niet het lastigste is van SA modden hé.... Die set wapen guns zien er wel mooi uit. Lijkt me leuk ingame. Let je wel op blauwe faces in Sketchup? Die worden doorszichtig in SA Reageren
MFCL Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 haha vet! je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast but beside that... erg goed voor eerste ingame Reageren
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 haha vet! je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast but beside that... erg goed voor eerste ingame In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten Reageren
MFCL Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 haha vet! je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast but beside that... erg goed voor eerste ingame In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten ow lol... foutje Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 haha vet! je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast but beside that... erg goed voor eerste ingame In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten ow lol... foutje Irritant hé? Nu ben ik een ding vergeten, je hebt de knop "Reset X-Form". Daarmee reset hij alle Draai en Positie coordinaten, en is het model nog precies hetzelfde. Die 3DS Max, met z'n vele toeters en bellen. Ik leer elke dag weer een nieuwe knop erbij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.