thePretender Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik vond het gwn een mooie wagen, dus heb ik deze sig gemaakt. De 'achtergrond' is geïnspireerd door het logo van het programma 'The World's Richest People' van Discovery Channel (Niet dat ik Discovery vaak kijk hoor ) Rates, comments en vooral tips Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ik vond het gwn een mooie wagen, dus heb ik deze sig gemaakt. De 'achtergrond' is geïnspireerd door het logo van het programma 'The World's Richest People' van Discovery Channel (Niet dat ik Discovery vaak kijk hoor ) Rates, comments en vooral tips Een hele mooie auto. ik zelf vind dit een mooie Bewerkt: 30 november 2008 door Richard_Alfring Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ik vond het gwn een mooie wagen, dus heb ik deze sig gemaakt. De 'achtergrond' is geïnspireerd door het logo van het programma 'The World's Richest People' van Discovery Channel (Niet dat ik Discovery vaak kijk hoor ) Rates, comments en vooral tips erg mooi. vind alles goed bij het plaatje lijken. 10/10 zou wel mooi wezen als je een rand had gebruikt. voor de signature! Bewerkt: 30 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
thePretender Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Ik vond het gwn een mooie wagen, dus heb ik deze sig gemaakt. De 'achtergrond' is geïnspireerd door het logo van het programma 'The World's Richest People' van Discovery Channel (Niet dat ik Discovery vaak kijk hoor ) Rates, comments en vooral tips erg mooi. vind alles goed bij het plaatje lijken. 10/10 zou wel mooi wezen als je een rand had gebruikt. voor de signature! Ja ik kijk wel ff of ik een rand maak zet 'm vanmiddag/vanavond wel online... Een 10, WTF! *blij* Ik vind het wel jammer dat hij net iets te groot is om als sig in te stellen Bewerkt: 1 december 2008 door thePretender Reageren
thePretender Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Een hele mooie auto. ik zelf vind dit een mooie Idd wel mooi, maar ik kan niet renderen Reageren
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Oh erg mooi :O Het font, de render en de achtergrond, ze passen allemaal bij elkaar, wel mis ik een rand. 8/10 Edit: ik zie dat je geblokkeerd bent en dus niks aan mijn advies hebt Bewerkt: 17 december 2008 door Dr.Caffeine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.