thePretender Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 TF2 is mijn favo spel op dit moment, daarom heb ik deze sig gemaakt Spy kijkt om de hoek waar een Heavy (zoals gewoonlijk) een 'sandvich' staat te eten Rates, comments en tips please... Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ziet er wel grappig uit, door de filter die je erover heen hebt gezet ziet het er wel grappig uit, tekst met pijl past goed. Heb je de 'Heavy' als render erop gezet, of is dit gewoon een bewerkt plaatje? Want 'Heavy' mag wel wat kleiner en meer naar links (achter de muur), dan is het duidelijker dat 'Spy' om een hoekje kijkt. Ik geef een 7 voor het totaal. Reageren
thePretender Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ziet er wel grappig uit, door de filter die je erover heen hebt gezet ziet het er wel grappig uit, tekst met pijl past goed. Heb je de 'Heavy' als render erop gezet, of is dit gewoon een bewerkt plaatje? Want 'Heavy' mag wel wat kleiner en meer naar links (achter de muur), dan is het duidelijker dat 'Spy' om een hoekje kijkt.Ik geef een 7 voor het totaal. Ja de heavy heb ik als render agter de muur gezet, ik kijk wel of ik een versie 2 maak als ik thuis ben. Thnx voor je rate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.