moneyman Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik heb SA-MP gedownload maar als ik het opstart zie ik geen servers kan iemand dit probleem oplossen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Druk linksonder op Internet, dan krijg je een hele lijst met servers. Overigens kan je ook op Official drukken, dat zijn de meest drukke servers. Reageren
moneyman Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Druk linksonder op Internet, dan krijg je een hele lijst met servers. Overigens kan je ook op Official drukken, dat zijn de meest drukke servers. ik heb het gedaan maar dan zie ik nog niks Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Je hebt toch wel: Je SA-DVD in je PC zitten. Internetverbinding. Misschien heb je SA-Multiplayer verkeerd gedownload. Klik hier om een Tutorial te volgen in verband met SA-MP. Succes. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb de SA-DVD er nu ook niet in zitten, en nog kan ik de SA-mp serverlist openen. Je krijgt alleen een error wanneer je met een server wilt connecten, verder niet. Wat je met 'verkeerd downloaden' bedoelt..? Ik zie maar twee oplossingen, een verbinding met internet én de laatste versie van SA-mp downloaden. Succes Reageren
Wickedmen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 de masterserver ligt eruit alhoewel hij doet het nu weer dus kijk is of hij het nu doet Reageren
moneyman Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 de masterserver ligt eruit alhoewel hij doet het nu weer dus kijk is of hij het nu doet hij doet het nu wel maar hoe kan ik een server joinen ik klik op conect en er gebeurt niks wat nu? Reageren
Scofield6 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Laten we maar beginnen met de vraag: heb je vista? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.