Jump to content

GTA3.DIR

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoi,

Mag ik van iemand gta3.dir?

Alvast bedankt :cya:^_^

Voor San Andreas? Er bestaat geloof ik geen GTA3.dir, wel een GTA3.img. Maar, die gaat niemand je geven omdat dat veel te groot is. En, voor bestanden aanvraag moet je hier zijn.

:cya:

Geplaatst:
Hoi,

Mag ik van iemand gta3.dir?

Alvast bedankt :cya:^_^

Voor San Andreas? Er bestaat geloof ik geen GTA3.dir, wel een GTA3.img. Maar, die gaat niemand je geven omdat dat veel te groot is. En, voor bestanden aanvraag moet je hier zijn.

:cya:

Ja maar waarom krijg ik dit dan?*Kijk in de bijlage*

post-86835-1228060854.jpg

Geplaatst:
Hoi,

Maar houdt IMG mij voor de gek??????

Ik denk niet dat IMGTool je voor de gek houd!!!!!!!!!!!! :dans: :dans: :tu: :tu: :tu:

Maar, wat doe je voordat IMGTool deze foutmelding geeft?????!!!!!!!!!!!! :? :? :? :? :? :?

*Misschien moet je wat duidelijker zijn*

:cya: :cya: :cya: :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi,

Maar houdt IMG mij voor de gek??????

Ik denk niet dat IMGTool je voor de gek houd!!!!!!!!!!!! :dans: :dans: :tu: :tu: :tu:

Maar, wat doe je voordat IMGTool deze foutmelding geeft?????!!!!!!!!!!!! :? :? :? :? :? :?

*Misschien moet je wat duidelijker zijn*

:cya: :cya: :cya: :cya:

Ik open gewoon IMG dan ga ik naar gta3.IMG en dan gebeurt het

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS

De enige keer dat mij dit overkwam was dat ik control+alt+delete>IMG tool > process beëindigen deed, omdat ik tijdens het rebuilden van m'n IMG archive, bedacht dat ik vergeten was de nieuwe dff en txd toe te voegen na het deleten van de orginele dff en txd van een auto... Had namelijk geen zin om twee keer te rebuilden, dus ik denk "nou dan stop ik hem wel."

Gevolg: gta3.img verkloot.

Lijkt me dus dat je iets hebt verklooit de laatste keer dat je in de gta3.img hebt zitten rommelen.. Bijvoorbeeld door IMG tool te beeindigen via Taakbeheer terwijl hij het archive aan het rebuilden was.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Dat had ik ook een keer en het kwam omdat ik de map waarin GTA3.IMG in zit niet had uitgevinkt, 'alleen lezen' stond dus nog aan en daarom wou het in-game zetten bij mij niet. Bij mij was alleen GTA3.IMG uitvinken niet genoeg, je moet de hele map waar hij in zit uitvinken mits je hetzelfde hebt als ik toen had maar ik denk wel dat het hier aan ligt hoewel ik ook eerst dacht dat het aan mij IMG tool lag. :7

Dat had ik ook een keer en het kwam omdat ik de map waarin GTA3.IMG in zit niet had uitgevinkt, 'alleen lezen' stond dus nog aan en daarom wou het in-game zetten bij mij niet. Bij mij was alleen GTA3.IMG uitvinken niet genoeg, je moet de hele map waar hij in zit uitvinken mits je hetzelfde hebt als ik toen had maar ik denk wel dat het hier aan ligt hoewel ik ook eerst dacht dat het aan mij IMG tool lag. :7

*snik* Jullie schuiven allemaal de schuld in IMGTool's schoenen :-( IMGTool doet helemaal NIKS.

Anyway:

Hackman, jouw verhaal (= één zin) is echt niet te volgen. Mogen wel een paar punten in :7

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Een paar dingen:

Nadat ik em heb aangevinkt en druk op OK en dan weer naal eigenschappen ga, is die toch aangekruisd.

Probleem blijft zich voordoen

...........

Geplaatst:
De enige keer dat mij dit overkwam was dat ik control+alt+delete>IMG tool > process beëindigen deed, omdat ik tijdens het rebuilden van m'n IMG archive, bedacht dat ik vergeten was de nieuwe dff en txd toe te voegen na het deleten van de orginele dff en txd van een auto... Had namelijk geen zin om twee keer te rebuilden, dus ik denk "nou dan stop ik hem wel."

Gevolg: gta3.img verkloot.

Lijkt me dus dat je iets hebt verklooit de laatste keer dat je in de gta3.img hebt zitten rommelen.. Bijvoorbeeld door IMG tool te beeindigen via Taakbeheer terwijl hij het archive aan het rebuilden was.

En wat moet ik dan doen?

Mijn install CD doet het niet

Geplaatst:
Hoezo doet de CD het niet? Zitten er krasjes op de CD? Zit er veel stof op de CD? Kan Windows de CD niet lezen? Heb je al in de winkel waar je de game gekocht hebt, gevraagd oe je 'm zou kunnen ruilen? Beantwoordt al die vragen maar even, dan kunnen we een beeld krijgen van waarom de CD het niet zou doen.

Normaal gesproken kun je wel bestanden uploaden voor anderen, maar gta3.img is zó groot dat het niet heel praktisch is om te gaan uploaden. Daarom is een herinstallatie de beste optie. En dan is het natuurlijk wel handig als de CD zou werken.

Geplaatst:
Hoezo doet de CD het niet? Zitten er krasjes op de CD? Zit er veel stof op de CD? Kan Windows de CD niet lezen? Heb je al in de winkel waar je de game gekocht hebt, gevraagd oe je 'm zou kunnen ruilen?

1. Weet ik niet.

2.Nee

3.Nee

4.Jawel, maar hij schrijft dat hij bepaalde bestanden niet kan vinden.

5. Ik heb hem van een vriend gekregen. Eerst deed hij het goed, nu niet meer dus.

Dat was het ;)

Geplaatst:
4.Jawel, maar hij schrijft dat hij bepaalde bestanden niet kan vinden.
Kijk, da's dus best handig om te weten. Deze foutmelding krijg je namelijk alleen als de CD niet helemaal in orde is of het verwerkingsproces in Windows niet in orde is. Vermoedelijk is het de CD. Probeer deze eens goed schoon te maken met een doekje en bekijk het dan nog eens. Ook raad ik je aan om de game eens op een andere computer te installeren, om te kijken of het om de CD of om de computer gaat. Mocht het bij die ander ook niet werken, dan is er toch echt iets mis met de CD.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...