Jump to content

GTA3.DIR

Recommended Posts

Geplaatst:

In dit geval klopt er toch iets niet aan gta3.img, .dir-files worden normaal gesproken namelijk enkel gebruikt door het IMGv1-archivetype, wat voor zover ik weet gebruikt wordt in alle games van R* behalve SA (en mogelijk IV?).

Geplaatst:
Hackman, jouw verhaal (= één zin) is echt niet te volgen. Mogen wel een paar punten in :7

Er zitten 2 regels in, een groot verschil. Daar komt bij dat als je de komma's ook leest dat het dan goed te doen moet zijn voor een Nederlander..

De probleem-hebber zegt dat wanneer hij hem uit wil vinken dat hij dat niet 'opslaat'. Heb je dan wel op 'toepassen' geklikt en daarna pas op 'oké'? :7

Geplaatst:
Dat had ik ook een keer en het kwam omdat ik de map waarin GTA3.IMG in zit niet had uitgevinkt, 'alleen lezen' stond dus nog aan en daarom wou het in-game zetten bij mij niet. Bij mij was alleen GTA3.IMG uitvinken niet genoeg, je moet de hele map waar hij in zit uitvinken mits je hetzelfde hebt als ik toen had maar ik denk wel dat het hier aan ligt hoewel ik ook eerst dacht dat het aan mij IMG tool lag. :7

Ja klopt, er zitten komma's en punten in. Maar

je moet de hele map waar hij in zit uitvinken mits je hetzelfde hebt als ik toen had maar ik denk wel dat het hier aan ligt hoewel ik ook eerst dacht dat het aan mij IMG tool

Kon wel wat beter. Is wel te ontcijferen, maar toen ik het voor het eerst las...

Geplaatst:
CD doet nog steeds niet........................

Dan moet je het illegaal downloaden, waar we het helaas niet over mogen hebben.

Oftewel het moet over PB of MSN.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...