Jump to content

Big Smoke crack palace


jancoCJ

Recommended Posts

Big Smoke's Crack Palace is na de missie "End Of The Line" geheel betreedbaar vanuit de speelwereld. Ik snap dus je probleem niet. Of wil je het interieur binnengaan vóór de missie "End Of The Line"? Klik dan hier. ;)

Deze beelden zijn wel abnormaal, heb je Modificaties gebruikt?

Succes. ^_^

@ hieronder: Door Cheats kan het niet zijn, of je zou een wel heel speciale Bug/Glitch moeten hebben. Modden kan overigens ook op V2, door deze Patch te installeren. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ze weten de laatste missie wel goed te spoileren zeg... het hele spel zit er al een rare vorm in de muur van het Crack Palace met een andere kleur, zodat je meteen ziet dat die het ooit gaat begeven, en je kan ook al vanaf het begin het stuk hek van de brug bij Grove Street kapot schieten... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit ook gehad dacht ik. De muur is weg, dus je kan in het crack palace binnen, maar de achterste wand van het gelijkvloers is compleet weg, waardoor je recht in de blue hell terechtkomt.

gewoon een keer opnieuw saven en laden en het zou in orde moeten zijn.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is niet goed geladen, je zult er gewoon kunnen lopen want daar zit gewoon nog een speelwereld

Er is geen enex, er is dan niets, je zal gewoon vallen.

Dit kan twee oorzaken hebben:

1. "End Of The Line" nog niet gespeeld

2. Bugje tijdens/na de missie End Of The Line.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is niet goed geladen, je zult er gewoon kunnen lopen want daar zit gewoon nog een speelwereld

Er is geen enex, er is dan niets, je zal gewoon vallen.

Dit kan twee oorzaken hebben:

1. "End Of The Line" nog niet gespeeld

2. Bugje tijdens/na de missie End Of The Line.

ik had savegame gewodwnload van koe[m]uzunge

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mijn oude Savegame had ik dit ook altijd. Ooit heb ik mij laten vertellen dat het komt omdat je de "Jetpack"-cheat hebt gebruikt tijdens de intro van GTA: SA, maar als je savegame van Koe komt geloof ik niet dat er cheats zijn gebruikt. Als je erg graag naar binnen wilt kan je het beste gewoon een nieuwe savegame downloaden, als je wilt kan ik je mijn savegame wel ter beschikking stellen. Anders zal je door moeten met een un-solid interior van het Crack Palace. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...