jancoCJ Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hey ik was effe aan het rijden naar big smoke crack palece om naar binnen te gaan aleen de ingang was un-solid je ziet het ook heel gek is er een oplossing voor andreas kan ik er nooit meer in. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Dan is je San Andreas niet goed gelaad volgens mij, heb je Mods gebruikt? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Big Smoke's Crack Palace is na de missie "End Of The Line" geheel betreedbaar vanuit de speelwereld. Ik snap dus je probleem niet. Of wil je het interieur binnengaan vóór de missie "End Of The Line"? Klik dan hier. Deze beelden zijn wel abnormaal, heb je Modificaties gebruikt? Succes. @ hieronder: Door Cheats kan het niet zijn, of je zou een wel heel speciale Bug/Glitch moeten hebben. Modden kan overigens ook op V2, door deze Patch te installeren. Bewerkt: 30 november 2008 door MegaPilot Reageren
jancoCJ Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik cheat ik mod niet want ik heb v.2 Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ze weten de laatste missie wel goed te spoileren zeg... het hele spel zit er al een rare vorm in de muur van het Crack Palace met een andere kleur, zodat je meteen ziet dat die het ooit gaat begeven, en je kan ook al vanaf het begin het stuk hek van de brug bij Grove Street kapot schieten... Reageren
.Senne Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik heb dit ook gehad dacht ik. De muur is weg, dus je kan in het crack palace binnen, maar de achterste wand van het gelijkvloers is compleet weg, waardoor je recht in de blue hell terechtkomt. gewoon een keer opnieuw saven en laden en het zou in orde moeten zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Het spel is niet goed geladen, je zult er gewoon kunnen lopen want daar zit gewoon nog een speelwereld Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Het spel is niet goed geladen, je zult er gewoon kunnen lopen want daar zit gewoon nog een speelwereld Er is geen enex, er is dan niets, je zal gewoon vallen. Dit kan twee oorzaken hebben: 1. "End Of The Line" nog niet gespeeld 2. Bugje tijdens/na de missie End Of The Line. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Het spel is niet goed geladen, je zult er gewoon kunnen lopen want daar zit gewoon nog een speelwereld Er is geen enex, er is dan niets, je zal gewoon vallen. Dit kan twee oorzaken hebben: 1. "End Of The Line" nog niet gespeeld 2. Bugje tijdens/na de missie End Of The Line. ik had savegame gewodwnload van koe[m]uzunge Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 ik had savegame gewodwnload van koe[m]uzungeKoE_Mzungu zal je bedoelen En welke savegame was dat? (Link graag) Reageren
jancoCJ Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 100 procent save game met alle vriendienen 100 maar bij me ma,s laptop met andere savegame was hij het zelfden Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bij mijn oude Savegame had ik dit ook altijd. Ooit heb ik mij laten vertellen dat het komt omdat je de "Jetpack"-cheat hebt gebruikt tijdens de intro van GTA: SA, maar als je savegame van Koe komt geloof ik niet dat er cheats zijn gebruikt. Als je erg graag naar binnen wilt kan je het beste gewoon een nieuwe savegame downloaden, als je wilt kan ik je mijn savegame wel ter beschikking stellen. Anders zal je door moeten met een un-solid interior van het Crack Palace. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Tja maar is er een patch voor om het op te lossen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.