Jump to content

GTA SA probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal ik heb probleem met mijn gta sa, ik zal bij het begin beginnen. Ik heb laatst mijn gta sa weer eens gevonden en dacht die ga ik spelen op mijn nieuwe laptop eerst speelde ik het op mijn oude pc met Windows XP en toen ging alles prima. Maar ik doe nu alles met mijn nieuwe laptop omdat deze stukken beter is als mijn pc dus dacht dat gta sa hier het makkelijk op zou moeten doen. Ik alles mooi geïnstalleerd en ik start het op en na het filmpje en de logo’s je kent het wel krijg ik een zwart beeld en laad ie egt super lang gewoon voordat ik eindelijk in het menu zit. Ik duw opnieuw game en het duurt weer super lang met laden ook in het spel als ik op esc duw duurt het erg lang. Dus ik wat missie gespeeld opgeslagen dat ook weer superlang duurde af gesloten en de volgende dag weer opnieuw gespeeld en weer alles duurde super lang met laden. Soms als ik het spel weer opstarte deed de muis het ook niet. Soms bleef ie ook vast hangen als ik op esc had geduwd onder spel en moest ik het afsluiten met taakbeheer waar stond dat het spel niet reageerde.

Dus ik alles weer opnieuw geinstalleerd alleen is het probleem nu nog erger elke keer na het filmpje en de logo krijg ik weer een zwart beeld en ik kom niet in het menu. Als ik dan naar taakbeheer ga staat er reageert niet. Nu heb ik hier en daar wat op dit forum gezocht en vond ik in dit topic dat lijk een beetje op mijn probleem http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=85207 dat het misschien ligt aan de 'hardware versnelling' van het geluid. Alleen heb ik dit nog niet geprobeerd omdat ik geen idee heb waar ik dit in Windows vista kan veranderen.

Specs van mijn laptop:

Beeldschermdiagonaal 17 "

Resolutie 1440 x 900 Pixels

Processor Intel® Core™2 Duo Processor T8100 2,10 GHz

Intern geheugen 3072 MB

Opslagcapaciteit harde schijf 320 GB

Rotatiesnelheid 5400 RPM

Grafische adapter NVIDIA® GeForce™ 8600M GS

besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium 32-bits

Videogeheugen 512mb

Alvast bedankt

Geplaatst:

Je kan het aanpassen in configuratie scherm ,Maar zo ver was je waarschijnlijk ook al.

verder moet je ''laptop'' het makkelijk aan kunnen. Misschien domme vraag ,Maar wat is precies ''hardware versnelling''

Als je dit eens uitlegt kan ik je misschien wel helpen. ook via google. kan je wel opzoeken waar het precies staat wat je wil veranderen.

Geplaatst:
Je kan het aanpassen in configuratie scherm ,Maar zo ver was je waarschijnlijk ook al.

verder moet je ''laptop'' het makkelijk aan kunnen. Misschien domme vraag ,Maar wat is precies ''hardware versnelling''

Als je dit eens uitlegt kan ik je misschien wel helpen. ook via google. kan je wel opzoeken waar het precies staat wat je wil veranderen.

Ik weet zelf ook niet precies wat het inhoudt maar ik vond het in dat topic helemaal onder aan staat het beschreven. Het zou misschien kunnen helpen alleen hoe verander ik het in vista.

Geplaatst:

Misschien kan ik je aanraden om de compatibiliteit aan te passen van GTA SA. Dat kan je vinden onder de .exe. Je klikt op je Icoontje van SA, en rechtermuis klik - Eigenschappen. Zet dan de modus op Windows XP (Service Pack2). Volgende keer als je SA start, probeer ook dan de optie 'Als Administrator uitvoeren'.

Mocht dit echter niet werken zou het aan je specs van je laptop liggen.

Overigens zijn dit de minimum specs om SA te draaien;

1GHz Intel Pentium III of AMD Athlon processor.

256MB RAM geheugen.

8 Speed DVD Rom Drive.

3.6 GB Vrije harde schijf ruimte.

64MB Video Card met DirectX9 Drivers.

DirextX9 Stereo geluids kaart.

Geplaatst:
Misschien kan ik je aanraden om de compatibiliteit aan te passen van GTA SA. Dat kan je vinden onder de .exe. Je klikt op je Icoontje van SA, en rechtermuis klik - Eigenschappen. Zet dan de modus op Windows XP (Service Pack2). Volgende keer als je SA start, probeer ook dan de optie 'Als Administrator uitvoeren'.

Mocht dit echter niet werken zou het aan je specs van je laptop liggen.

Overigens zijn dit de minimum specs om SA te draaien;

1GHz Intel Pentium III of AMD Athlon processor.

256MB RAM geheugen.

8 Speed DVD Rom Drive.

3.6 GB Vrije harde schijf ruimte.

64MB Video Card met DirectX9 Drivers.

DirextX9 Stereo geluids kaart.

Ik ga dit vanavond eens proberen :tu: . Aan de specs van mijn computer zou het denk ik niet liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...