Tha Real G. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hoe zet je de nitro af als je ze hebt aangezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 na een tijdje houdt ie op,je kan hem niet uitzetten behalve als je uitstapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hoe zet je de nitro af als je ze hebt aangezet dat gaat vanzelf als de nitro op is PS: als de nitro op moet je best lang w8en tot ie weer vol is. maar als je uit en weer in de auto gaat is ie meteen weer vol B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 na een tijdje houdt ie op,je kan hem niet uitzetten behalve als je uitstapt. ga ik dat maar doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 vind je het irritant dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 leuke tip die van uitstappen en weer instappen om nitro bij te vullen bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 of gewoon in je garage zetten dan gaat ie vaneigens ook weer vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 vind je het irritant dan? Ja ik wel :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 vind je het irritant dan? post-boosters?? ja vreselijk ....stille hint..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel waarom zet je dan nitro's op je auto :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel waarom zet je dan nitro's op je auto :huh: ik bedoel ermee dat je telkens uit je auto moet stappen zodat dan de nitro is opgeladen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel waarom zet je dan nitro's op je auto :huh: ik bedoel ermee dat je telkens uit je auto moet stappen zodat dan de nitro is opgeladen het hoeft niet na een paar minuten is ie ook weer opgeladen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel waarom zet je dan nitro's op je auto :huh: ik bedoel ermee dat je telkens uit je auto moet stappen zodat dan de nitro is opgeladen het hoeft niet na een paar minuten is ie ook weer opgeladen duurt te lang voor mij ben best een snelle jongen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 vind je het irritant dan? ja eigelijk wel waarom zet je dan nitro's op je auto :huh: ik bedoel ermee dat je telkens uit je auto moet stappen zodat dan de nitro is opgeladen het hoeft niet na een paar minuten is ie ook weer opgeladen duurt te lang voor mij ben best een snelle jongen ja idd al je een paar min moet w8en of 1 sec dan wist ik het wel :o :huh: :lol: B) :rolleyes: <_< :angry: :unsure: :blink: :ph34r: smile Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.