MegaPilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Dat is een missie die in het Hyman Memorial Stadium plaatsvindt. Correct me if I'm wrong... Ik heb deze missie nog niet gedaan en dus weet ik niet hoe je hem moet starten. Er is ook nog geen Wiki-pagina over. Loop anders eens rond/in het Hyman Memorial Stadium, misschien vind je iets. Succes. >>> Door ASPHALT: Aangezien je de missie niet hebt gedaan en er niets van weet is het misschien ietwat slimmer om gewoonweg niet te reageren, m'n beste Pilot.. <<< Oké. :$ Mag ik die Flilot even aanpassen? >>> Door ASPHALT: Haha, volgensmij zie je spoken.. ^^ <<< Leden pesten is verboden! :o Bewerkt: 2 december 2008 door MegaPilot Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Een missie die lijkt op de Land, Sea, Air Ace. Je moet hier eerst in een Biplane vliegen, daarna stap je over in een Jetmax en als laatste moet je op een motor stappen om een ronde om het stadion af te leggen. Je vindt de Biplane in tweede hanger van onderen op het vliegveld. Sinds vluchtvoertuigen er pas na de missie From Zero to Hero staan, lijkt me dat de Biplane er ook pas na deze missie staat. Reageren
ief2 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 zou het kunnen dat deze missie alleen voor ps2 bestaat? want op mijn psp versie vind ik geen 2e biplane Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Dat klopt, de PS2-versie heeft enkele extra zijmissies gekregen waarvan Hyman Memorial O.D.T. er eentje is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.