Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb 2 sigs van de GranTurismo gemaakt, dit is het resultaat: Ik vind ze zelf wel goed gelukt Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) erg mooi. maar ben het niet eens met de fonts die je hebt gebruikt voor de maserati. een wat strakkere font had mooier geleken op de signature denk ik! Bewerkt: 30 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 erg mooi. maar ben het niet eens met de fonts die je hebt gebruikt voor de maserati.een wat strakkere font had mooier geleken op de signature denk ik! Wat versta je dan onder `strakkere font´? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 erg mooi. maar ben het niet eens met de fonts die je hebt gebruikt voor de maserati.een wat strakkere font had mooier geleken op de signature denk ik! Wat versta je dan onder `strakkere font´? Een font die niet van die bochten maakt zeg maar Zoiets als Verdana enzow, alleen dan zou ik niet Verdana nemen, maar dat is wel wat strakker De sigs, Ik verkies de tweede boven de eerste. Waarom? De eerste vind ik te donker. De auto is niet ingeblend en is naar mijn mening te klein. Hierdoor bezet hij niet genoeg van de sig en wordt de sig een beetje te leeg vind ik. De tekst vind ik lelijk () Sorry dat ik het zo zeg maar de font vind ik niet goed uitgekozen. Hier kun je het beste een mooie strakkere font voor gebruiken De tweede vind ik goed gelukt. Het schaduw effect van de auto is mooi gedaan (als het geen stockfoto was ) Wederom is het de tekst die hem minder maakt. Ook hier kun je weer een betere font gebruiken. Ook zou ik bij de tweede een 1px border in een lichte kleur doen. Al met al twee aardige sigs, blijf oefenen! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) De font hoort een beetje zo. In mij eigen hometown rijd er één rond, waar ik erg blij mee ben. In het interieur vind je een soort font als hier. Ik vind het wel passen Bedankt voor de tips Ik zal binnenkort eentje maken met een strakker lettertype. EDIT Ik heb er een rand bij gedaan, een kleine verandering, maar het maakt hem misschien een tikkie mooier: Bewerkt: 2 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Hier de sig met een wat strakker font: En nog een andere: Met rand: Zelf vind ik ze wel wat beter als die hier voor Bewerkt: 4 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Wat voor instelling gebruik jij voor je fonts.. Het is zo gewoon lelijk, omdat het zo onscherp als wat is. Probeer het met wat glow of iets dergelijks wat minder lelijk te maken... Of, als het een logo is, probeer die tekst eens in te blenden. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Wat voor instelling gebruik jij voor je fonts.. Het is zo gewoon lelijk, omdat het zo onscherp als wat is. Probeer het met wat glow of iets dergelijks wat minder lelijk te maken... Of, als het een logo is, probeer die tekst eens in te blenden. Zo onscherp is als wat? Ik zie het gewoon duidelijk hoor, niks onscherp Alleen bij de laatste 2 sigs is de Maserati iets onscherp, maar ik moest het bestand verkleinen anders was'ie te groot.. En ja, het is een logo.. Bewerkt: 4 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik bedoel dat de randjes van 'Maserati' zo gekarteld als wat zijn, dat is gewoon lelijk. Verder wel leuk gedaan. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 De font instellingen staan op None. Als je hem op Sharp o.i.d. zet is hij goed Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 De font instellingen staan op None. Als je hem op Sharp o.i.d. zet is hij goed Ik hoop niet dat jullie hem hierdoor minder vinden, maar het is Paint Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 De font instellingen staan op None. Als je hem op Sharp o.i.d. zet is hij goed Ik hoop niet dat jullie hem hierdoor minder vinden, maar het is Paint Als de tekst zo lelijk blijft, zou ik de hele signature niet eens willen dragen, of het nou Photoshop of Paint is. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Je moet de tekst veel kleiner maken, en een beetje grijzig. Dan past het al beter. Maar je kan beter een aanvraagje doen, dan het zelf maken. Als iemand met Photoshop de tekst erin zet, is het zoiezo al beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.