Jump to content

2 Maserati GranTurismo S sigs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

erg mooi. maar ben het niet eens met de fonts die je hebt gebruikt voor de maserati.

een wat strakkere font had mooier geleken op de signature denk ik!

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:
erg mooi. maar ben het niet eens met de fonts die je hebt gebruikt voor de maserati.

Wat versta je dan onder `strakkere font´?

Geplaatst:

Wat versta je dan onder `strakkere font´?

Een font die niet van die bochten maakt zeg maar :puh: Zoiets als Verdana enzow, alleen dan zou ik niet Verdana nemen, maar dat is wel wat strakker ;)

De sigs, Ik verkies de tweede boven de eerste. Waarom?

De eerste vind ik te donker. De auto is niet ingeblend en is naar mijn mening te klein. Hierdoor bezet hij niet genoeg van de sig en wordt de sig een beetje te leeg vind ik. De tekst vind ik lelijk (:7) Sorry dat ik het zo zeg maar de font vind ik niet goed uitgekozen. Hier kun je het beste een mooie strakkere font voor gebruiken :puh:

De tweede vind ik goed gelukt. Het schaduw effect van de auto is mooi gedaan (als het geen stockfoto was :puh:) Wederom is het de tekst die hem minder maakt. Ook hier kun je weer een betere font gebruiken. Ook zou ik bij de tweede een 1px border in een lichte kleur doen.

Al met al twee aardige sigs, blijf oefenen! :tu:

De font hoort een beetje zo. In mij eigen hometown rijd er één rond, waar ik erg blij mee ben. In het interieur vind je een soort font als hier. Ik vind het wel passen :Y

Bedankt voor de tips ^_^ Ik zal binnenkort eentje maken met een strakker lettertype.

EDIT

Ik heb er een rand bij gedaan, een kleine verandering, maar het maakt hem misschien een tikkie mooier:

qn5r1g.png

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Hier de sig met een wat strakker font:

5p0x1w.png

En nog een andere:

2laec9d.png

Met rand:

9ghhj5.png

Zelf vind ik ze wel wat beter als die hier voor :puh:

Geplaatst:

Wat voor instelling gebruik jij voor je fonts.. :7 Het is zo gewoon lelijk, omdat het zo onscherp als wat is. Probeer het met wat glow of iets dergelijks wat minder lelijk te maken... Of, als het een logo is, probeer die tekst eens in te blenden.

Wat voor instelling gebruik jij voor je fonts.. :7 Het is zo gewoon lelijk, omdat het zo onscherp als wat is. Probeer het met wat glow of iets dergelijks wat minder lelijk te maken... Of, als het een logo is, probeer die tekst eens in te blenden.

Zo onscherp is als wat? Ik zie het gewoon duidelijk hoor, niks onscherp :puh: Alleen bij de laatste 2 sigs is de Maserati iets onscherp, maar ik moest het bestand verkleinen anders was'ie te groot..

En ja, het is een logo..

Geplaatst:

Ik bedoel dat de randjes van 'Maserati' zo gekarteld als wat zijn, dat is gewoon lelijk. Verder wel leuk gedaan.

Geplaatst:
De font instellingen staan op None. Als je hem op Sharp o.i.d. zet is hij goed :)

Ik hoop niet dat jullie hem hierdoor minder vinden, maar het is Paint 0_0

Geplaatst:
De font instellingen staan op None. Als je hem op Sharp o.i.d. zet is hij goed :)

Ik hoop niet dat jullie hem hierdoor minder vinden, maar het is Paint 0_0

Als de tekst zo lelijk blijft, zou ik de hele signature niet eens willen dragen, of het nou Photoshop of Paint is.

Geplaatst:

Je moet de tekst veel kleiner maken, en een beetje grijzig. Dan past het al beter.

Maar je kan beter een aanvraagje doen, dan het zelf maken. Als iemand met Photoshop de tekst erin zet, is het zoiezo al beter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...