Jockie Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Bij een mod van ZAZmahall zag ik een soort van ''hyper jump''. Dus als je over die jump rijdt, ga je keihard de lucht in! Ik weet alleen niet hoe IK dat doe voor in de gewone gamplay, dus zonder die mod van ZAZmahall. Dan kan ik overal auto's de lucht in schieten, bijvoorbeeld op de snelwegen. Benodigdheden: Snelheid aanpassingen Welke object Welke plaats(niet met die X Y Z assen :S, beetje zoals deze.) Alvast bedankt! Bewerkt: 30 november 2008 door Jockie Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 De locatie kun je storen via een opcode, het model moet je zoeken met map editor. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Bij een mod van ZAZmahall zag ik een soort van ''hyper jump''.Dus als je over die jump rijdt, ga je keihard de lucht in! Ik weet alleen niet hoe IK dat doe voor in de gewone gamplay, dus zonder die mod van ZAZmahall. Dan kan ik overal auto's de lucht in schieten, bijvoorbeeld op de snelwegen. Benodigdheden: Snelheid aanpassingen Welke object Welke plaats(niet met die X Y Z assen :S, beetje zoals deze.) Alvast bedankt! Ik snap je niet. Vraag je nou een mod aan, of wil je weten hoe het moet? Anders gebruik je toch gewoon die mod om te kijken hoe hij het gedaan heeft, en dan maak je je eigen script adhv die mod. EDIT: Moet je trouwens wel vragen aan SARSmehol of je toestemming hebt om z'n modscript te gebruiken. Bewerkt: 2 december 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.