Ferre Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Gewoon een map met alle fonts (met eventueel een lijstje van welke game ze zijn) in plaats van een installer vind ik handiger. Wel leuk verzameld. Reageren
Dvt Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Het is dat ik je fonts al had, maar de downloadlink werkt niet meer. Btw met dat font heb ik dit gemaakt: Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Te gek gemaakt, Flitsie! Vele malen dank! @ Dvt: Respect... Lang leve animated gif! EDIT: Ow, de link is inderdaad overleden... Flitskikker? Whoehellup?! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Geen problemen met de link hier. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Geen problemen met de link hier. Ik ook niet... Zal ik hem anders op mijn FTP in jou map even hosten? Reageren
iRico Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Er staat bij mij ''Uw heb geen toegang.Neem contact op met de webmaster'' Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Er staat bij mij ''Uw heb geen toegang.Neem contact op met de webmaster'' De openingspost is van 2008, het is dus niet zo verwonderlijk dat de link niet meer werkt. Misschien een berichtje sturen naar Flitskikker met de vraag of hij het bestand eventueel kan heruploaden? Reageren
Michael Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Toegang verboden! U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server. Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren. Error 403 informatica.ghlyceum.nl Sat Apr 13 10:50:22 2013 Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Toegang verboden! U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server. Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren. Error 403 informatica.ghlyceum.nl Sat Apr 13 10:50:22 2013 Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Inmiddels al dik 4 jaar geleden dat hij deze downloadlink online zette. Je zou het beste contact met 'm kunnen opnemen en vragen of hij het desbetreffende bestand wil heruploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.