grasmanek94 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) oke ik heb een probleem.. ik twijfel ertussen of het een pro is of een auto aimer..... dus iemand die vals speelt .. kan iemand mij effe uitleggen hoe ik in dit geen fout kan maken? dus.. hoe detecteer ik iemand die auto-aim heeft? Bewerkt: 30 november 2008 door grasmanek94 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 oke ik heb een probleem.. ik twijfel ertussen of het een pro is of een auto aimer.....dus iemand die vals speelt .. kan iemand mij effe uitleggen hoe ik in dit geen fout kan maken? dus.. hoe detecteer ik iemand die auto-aim heeft? Er is een manier om iemand te observeren, kan je zien wat hij doet. Doen de mensen in mijn serv iig wel geloof ik Reageren
caion Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 oke ik heb een probleem.. ik twijfel ertussen of het een pro is of een auto aimer.....dus iemand die vals speelt .. kan iemand mij effe uitleggen hoe ik in dit geen fout kan maken? dus.. hoe detecteer ik iemand die auto-aim heeft? Er is een manier om iemand te observeren, kan je zien wat hij doet. Doen de mensen in mijn serv iig wel geloof ik Kan eigelijk wel , hoor miniguns [als ik het goed heb] , maar dan wel met RCON-login kunnen wel gedeceteert worden en een /spec fucentie maybe? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) oke ik heb een probleem.. ik twijfel ertussen of het een pro is of een auto aimer.....dus iemand die vals speelt .. kan iemand mij effe uitleggen hoe ik in dit geen fout kan maken? dus.. hoe detecteer ik iemand die auto-aim heeft? Er is een manier om iemand te observeren, kan je zien wat hij doet. Doen de mensen in mijn serv iig wel geloof ik Kan eigelijk wel , hoor miniguns [als ik het goed heb] , maar dan wel met RCON-login kunnen wel gedeceteert worden en een /spec fucentie maybe? je bv /spec 1 maar het kan ook een pro zijn ;P daarom wil ik geen misverstand bij het bannen. Ik moet echt een hele goede manier hebben... met spec zie ik heb wel maar ik zie bv nie zijn richt kruis maar wel da hij naar op een snele auto heel goed richt... Bewerkt: 1 december 2008 door grasmanek94 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 oke ik heb een probleem.. ik twijfel ertussen of het een pro is of een auto aimer.....dus iemand die vals speelt .. kan iemand mij effe uitleggen hoe ik in dit geen fout kan maken? dus.. hoe detecteer ik iemand die auto-aim heeft? Er is een manier om iemand te observeren, kan je zien wat hij doet. Doen de mensen in mijn serv iig wel geloof ik Kan eigelijk wel , hoor miniguns [als ik het goed heb] , maar dan wel met RCON-login kunnen wel gedeceteert worden en een /spec fucentie maybe? je bv /spec 1 maar het kan ook een pro zijn ;P daarom wil ik geen misverstand bij het bannen. Ik moet echt een hele goede manier hebben... met spec zie ik heb wel maar ik zie bv nie zijn richt kruis maar wel da hij naar op een snele auto heel goed richt... Moet je kijken of hij op een bepaald punt in de auto richt, of het bv de hele tijd op de deurhendel van de auto. Hmm beetje slecht uigelegd, maar wat ik probeer te vertellen. Dat als je goed kijkt het er mss onnatuurlijk uit ziet Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Voor veel cheats kun je een Anti-Cheat systeem scripten... Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 en voor auto-aim?... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.