Jump to content

Speedo meter probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen,

Heb een probleem ik download speedometer op me laptop en zet via usb sticky over naar vaste pc (heeft geen internet) maar dan wil ik het uitpakken dan blokkeert McAffee hem die zegt dat het een trojan paard je is maar op de laptop kan ik hem gewoon openen. Wat kan ik hieraan doen

Geplaatst:

Als je er zeker van bent dat het geen trojaanse merrie is open je hem gewoon. Je negeert de waarschuwing, en als hij hem in quarantie plaats (dat gedonder heb ik ook wel eens), dan ga je gewoon naar de map toe van de virus scanner en zoekt daar de map "quarantie" op. Dan kan je hem daar openen.

Just your own risic.

Geplaatst:
Als je er zeker van bent dat het geen trojaanse merrie is open je hem gewoon. Je negeert de waarschuwing, en als hij hem in quarantie plaats (dat gedonder heb ik ook wel eens), dan ga je gewoon naar de map toe van de virus scanner en zoekt daar de map "quarantie" op. Dan kan je hem daar openen.

Just your own risic.

Kan je anders een speedometer voor me regelen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan er wel een sturen via post

grapje, gebruik google[/font]

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst:

oke wacht wel op je link

Misschien kun je zelf ook de handen uit de mouwen steken.

Pak dat toetsenbord voor je, ga met een vliegensvlugge start naar www.google.nl. Klik snel op het invul venstertje en typ daar als een bliksemflits de gta in plus "speed meter". Als je dat gedaan hebt klik je op zoeken en surf je wat rond op het net. Surfen op het net is een uitdrukking dus ga niet naar zee om een surfplank te pakken en op een visnet te staan. Zoek de naar jouw wensen voldoene modification uit, klik, en download. Install uitleg inbegrepen.

Geplaatst:

oke wacht wel op je link

Misschien kun je zelf ook de handen uit de mouwen steken.

Pak dat toetsenbord voor je, ga met een vliegensvlugge start naar www.google.nl. Klik snel op het invul venstertje en typ daar als een bliksemflits de gta in plus "speed meter". Als je dat gedaan hebt klik je op zoeken en surf je wat rond op het net. Surfen op het net is een uitdrukking dus ga niet naar zee om een surfplank te pakken en op een visnet te staan. Zoek de naar jouw wensen voldoene modification uit, klik, en download. Install uitleg inbegrepen.

meestal word de term 'speedometer' of 'speedo meter' gebruikt.

Zoek die vna Spooky op, die is goed :Y .

Geplaatst:

Just your own risic.

of je zet de firewall,virusscanner wat het ook is gewoon even uit zet het erop. en zet het weer aan. doet je laptop raar? scan anders het bestandje even op je laptop voor je hem overzet.

Geplaatst:
Heb nu via andere site gedownload en werkte wel ineens raar maar waar

Komt gewoon omdat je virusscanner het bestand niet vertrouwde. Gebeurt heel vaak. Virusscanners zijn paranoïde.

Virusscanners zijn voor mensen die geen **** van computers afweten. Als je altijd uitgaat van wat je VirusScanner zegt, kom je niet ver in de harde wereld van GTA Modden en Illegaal bezig zijn met games en films te downloaden. Dan doe je af en toe maar een virusscan gratis op internet. Werkt prima. En gratis. Dat is de spirit van Piraterij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...