Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 hoe kan ik de persoonlijkheid van de skins veranderen ?, dus bijf als ik een taxichafuer aanhou en hem uit zijn taxi gooi, moet je snel wegrijden anders gooit hij jou er weer uit..., zo zijn er nog meer dingen..., maar hoe verander ik die mensen nou ?, ergens moet dat toch te veranderen zijn ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Dat is allemaal ingesteld in zo'n file...iets van peds.dat of zo....... Daar staat misschien iets in.....anders zal het wel hard-coded zijn (verbeter me als ik fout ben) Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Volgens mij zijn deze dingen idd hard-coded...Je kan wel in missies het gedrag van een persoon bepalen door hem een bepaalde "flag" te geven. Maar deze flags zijn volgens mij hard-coded. Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 er is idd een file met "peds" in ze zijn wel in hex geschreven,dus niet simpel als ik me niet vergis,ziet het er zo uit(uit hoofd) : 014 FBI 025, 005 , 028, 485 ,154 zo ongeveer,en daarboven staat wat elk nummertje betekent zoals in de handling.cfg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.