hc4l Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Hallo, Ik heb Midnight Club Los Angeles op de Xbox 360. Bijna alles werkt goed, het offline en online spelen. Maar als ik rate my ride druk dan staat er unsupported gamer profile. Ik heb verder gezocht en daar zag ik nog iemand die het ook had maar dan met ander spel, dus daar zal het niet aan liggen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Reageren
ikt Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Heeft dit niet meer te maken met een R* Social Club account te maken? MCLA is 12 plus, dus een account op R* Social Club aanmaken kan wel en je zult MCLA goed kunnen spelen. Reageren
hc4l Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Dat account is al gemaakt en ik ben 12+ Dus waarschijnlijk ligt het daar niet aan. Groetjes, Hc4l EDIT: Ik heb het al gevonden. Het kwam door dat mijn family settings zo stonden dat ik het nog niet kon. Dan weten de volgende met dit probleem het nu ook. Groetjes, Hc4l Bewerkt: 3 december 2008 door hc4l Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.