recromancer Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik Vraag me af of, iemand een plaatje heeft van Gta IV met: Low Texture Medium Texture High Texture weet iemand een plaatje van die 3 -RecroMancer Reageren
fadyzaky Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 hahaha hij probeert mensen te lokken die GTA IV voor de pc al hebben! snappie..... vriend die spel is nog niet uit !! en al die geruchten dat hij op internet gelekt is zal best kunne Maar je kan hem tog niet spelen... Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Het spel is nog niet officieel gelanceerd, dus we kunnen nog geen afbeeldingen laten zien van Low, medium, high. Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik zat te denken aan: Very low low medium high very high Heb ik met andere games ook. Reageren
kvbmaster Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) ik zou je zo het antwoord kunnen geven want ik heb gta 4 naast me liggen XD ik kon hem eerst niet installeren omdat me systeem incompatible is maar na wat denken dacht ik ineens aan die sp 1 van vista dat ik die nog niet had dus als tip voor de andere mensen:P btw die installatie duurt echt lang XD kep em nu al een kwartier aant installeren en net op 1/5 de ofzo:P maar ja 18 gb:P Bewerkt: 2 december 2008 door kvbmaster Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 ik zou je zo het antwoord kunnen geven want ik heb gta 4 naast me liggen XD ik kon hem eerst niet installeren omdat me systeem incompatible is maar na wat denken dacht ik ineens aan die sp 1 van vista dat ik die nog niet had dus als tip voor de andere mensen:Pbtw die installatie duurt echt lang XD kep em nu al een kwartier aant installeren en net op 1/5 de ofzo:P maar ja 18 gb:P lol Hoe kun je hem installeren als hij pas morgen word geactiveerd? Dus dit lieg je. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 ik zou je zo het antwoord kunnen geven want ik heb gta 4 naast me liggen XD ik kon hem eerst niet installeren omdat me systeem incompatible is maar na wat denken dacht ik ineens aan die sp 1 van vista dat ik die nog niet had dus als tip voor de andere mensen:Pbtw die installatie duurt echt lang XD kep em nu al een kwartier aant installeren en net op 1/5 de ofzo:P maar ja 18 gb:P lol Hoe kun je hem installeren als hij pas morgen word geactiveerd? Dus dit lieg je. GTA IV is vanaf vandaag al legaal beschikbaar in Amerika. Waarschijnlijk valt hij dus ook overal ter wereld al te activeren. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) ik zou je zo het antwoord kunnen geven want ik heb gta 4 naast me liggen XD ik kon hem eerst niet installeren omdat me systeem incompatible is maar na wat denken dacht ik ineens aan die sp 1 van vista dat ik die nog niet had dus als tip voor de andere mensen:Pbtw die installatie duurt echt lang XD kep em nu al een kwartier aant installeren en net op 1/5 de ofzo:P maar ja 18 gb:P lol Hoe kun je hem installeren als hij pas morgen word geactiveerd? Dus dit lieg je. GTA IV is vanaf vandaag al legaal beschikbaar in Amerika. Waarschijnlijk valt hij dus ook overal ter wereld al te activeren. Dan is dat niet goed geregeld door Rockstar. Maar beter voor ons =) PS: 2 December is Noord Amerika en niet heel Amerika. Bewerkt: 2 december 2008 door Insomniac Reageren
Coennos Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Hallo,ook ik kijk er naar uit zeker na het zien van deze ingame opname Bekijk het op hoge resolutie voor het de beste kick....!!! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Een offtopic en domme vraag... Moet je GTA laten activeren ofso? Of moet je registeren om het te kunnen spelen? Reageren
Jojas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Een offtopic en domme vraag... Moet je GTA laten activeren ofso? Of moet je registeren om het te kunnen spelen? Ja via een Windows Live account kun je het spel via internet activeren(ongelimiteerd) en indien je gamepc geen internet heeft kun je via een pc die wel internetaansluiting heeft een code krijgen waarmee je het spel werkende krijgt op je game pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.