Sandra Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Hoi, Sinds net heb ik het probleem dat tijdens het scrollen door een internet-pagina, het beeld raar gaat doen. Het gebeurt bij, zover ik geprobeerd heb, alle sites. Ook in de mappen op mijn computer gebeurt het.. Ik gebruik Firefox, maar ook bij Internet Explorer gebeurt hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt. P.s. Zo ziet het er dan uit: Bewerkt: 1 december 2008 door =>Sandra<= Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb hetzelfde voorgehad, maar dat was omdat m'n PC aan het scannen was. - Gaat je beeld na het scrollen weer normaal doen? - Heb je een snelle PC? - Heb je een virus op je PC ; Heb je je PC al gescand? Reageren
Sandra Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb hetzelfde voorgehad, maar dat was omdat m'n PC aan het scannen was. - Gaat je beeld na het scrollen weer normaal doen? - Heb je een snelle PC? - Heb je een virus op je PC ; Heb je je PC al gescand? - Nee, alleen als ik het venster minimaliseer of er een ander venser overheen doe en dan het venser weer maximaliseer, is het beeld weer normaal.... (totdat ik weer ga scrollen). - Redelijk, pentium 4 3.0 GHz, 511 mb geheugen. - Nog niet, ga ik nu maar eens doen. Reageren
ikt Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Kijk of je wel genoeg RAM over hebt. Ohja, misschien is je videokaart ietwat te zwak, maar dat is niet waarschijnlijk, je bent SA-MP Map developer. :V Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dit probleem heb ik ook gehad, maar toen toen ik spellen speelde. Ik hoop voor jou dat jij niet hebt wat ik had, want dan is je videokaart kapot. Reageren
Sandra Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Nou, de pc is nu een tijdje uit geweest en het probleem lijkt weer over te zijn Bedankt voor jullie hulp P.s. Overigens was er geen virus gevonden Reageren
ikt Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Er kan iets mis zijn met de keloing, maak je computerkast eens open en kijk of er veel stof in zit. Haal het stof weg, kijk of alle fans draaien en je kunt weer gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.