Jump to content

Hostile Negotiation (GTA IV)


Hako

Recommended Posts

Hostile Negotiation (GTA IV) wil niet beginnen :S

ik heb The Holland Play uitgespeeld en deze missie wil hierna niet starten :N

ik heb al iets van 3 dagen in game tijd lopen wachten op het telefoontje van Malorrie

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog langer wachten. Ik had dat ook. Toen ik al bij To Live And Die In Alderney was, kreeg ik dat telefoontje. Gewoon blijven wachten. Ik neem aan dat je Liberty City Minute probeert. Het is gewoon blijven wachten. Je savegame gaat er echt niet langer over duren. de missie start gewoon iets later.

Link to comment
Delen op andere websites

Hostile Negotiation (GTA IV) wil niet beginnen :S

ik heb The Holland Play uitgespeeld en deze missie wil hierna niet starten :N

ik heb al iets van 3 dagen in game tijd lopen wachten op het telefoontje van Malorrie

Iemand een idee?

Staat je mobieltje op Sleep Mode? Dan zal namelijk niemand je kunnen bellen.

Wanneer dit niet zo is is de boodschap gewoon wachten. Bij het eerste telefoontje zal Mallorie ongerust zijn omdat Roman al een tijdje niets meer van zich heeft laten horen. Bij het tweede zal ze je vertellen dat Roman ontvoerd is en zal de missie automatisch beginnen. Om het eerste en/of tweede telefoontje te versnellen kan je af en toe Mallorie eens bellen, soms zal zij jou dan ook vertellen wat er gaande is. Probeer zo weinig mogelijk een wanted level te krijgen, want dan zal je ook geen telefoontjes krijgen, en speel enkele missies zodat de tijd sneller voorbij gaat. Ook enkele keer saven is handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is dit waarschijnlijk een bug. Vele mensen hebben het probleem al gehad dat ze opeens geen (zij)missies meer krijgen en dat ze dus de storyline of de 100% niet kunnen uitspelen. Opnieuw beginnen met het spel dan maar. :(

Heb je de missie Have a Heart al gedaan? Want deze heb je namelijk ook nodig om deze missie te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit ook gehad, maar de tweede keer dat ik IV uitspeelde (vorige week, voor de trophy's) kreeg ik het telefoontje vóór The Holland Play... :7

Het missieoverzicht van WikiGTA klopt niet helemaal, volgens mij heb je de missie Photo Shoot én de missie Have a Heart nodig om Hostile Negotiation te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Have a Hearth heb ik nog niet gedaan!

maar waar kan ik deze missie dan beginnen ???

want ik zie negerns een plaats waar ik hm kan beginne :N

Daarvoor moet je eerst The Snow Storm gedaan hebben, waarvoor je The Puerto Rican Conecction voor nodig hebt, en waar je op z'n beurt weeral het eerste deel van Out of The Closet voor nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Whooho, even tussendoor. Ik zit net toals hij ook te wachten. Maar ik heb op de rader geen missies meer, dan die van brucie. En ook ik kan Hostile Negotion niet starten, maar out of the closed heb ik ook niet gedaan. Ik heb echt enkel Brucie staan..

Link to comment
Delen op andere websites

Doe dan de missies van Brucie, die zal je toch vanzelf een keertje moeten doen om alles te halen. Toen ik Liberty City Minute wou halen speelde ik ook gewoon elke missie die het dichtste bij me in de buurt lag, de opdrachtgever kon me vaak niks schelen. Tevens kan je op WikiGTA zien hoe de missies precies in elkaar zitten. Helaas weten wij niet precies bij welke missie je van Brucie bent en daarom kunnen wij er ook moeilijk over oordelen..

@Hieronder: Wat is jouw advies anders dan dat van mij?

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste deel van Out of The Closet is benodigd om The Puerto Rican Connection, wat weer nodig is om The Snow Storm te spelen, wat meer nodig is om Have a Heart te spelen, en wat op z'n beurt weer nodig is om Hostile Negotiation te spelen. Dus Fiegel, speel eerst maar die missie's van Brucie (zeker tot Out of The Closet: Part 1).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...