Jump to content

Hostile Negotiation (GTA IV)


Hako

Recommended Posts

Het eerste deel van Out of The Closet is benodigd om The Puerto Rican Connection, wat weer nodig is om The Snow Storm te spelen, wat meer nodig is om Have a Heart te spelen, en wat op z'n beurt weer nodig is om Hostile Negotiation te spelen. Dus Fiegel, speel eerst maar die missie's van Brucie (zeker tot Out of The Closet: Part 1).

Al die mailtjes :ch: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik volg het namelijk even niet meer. Wat ik je wel kan vertellen is dat je onderscheid moet maken tot de 'Missies' en de 'Zijmissies' want je hoeft alleen de echte missies te doen om de storyline uit te spelen. Zijmissies doe je om het spel na de storyline 100% uit te spelen of om bepaalde Trophies/Archievements te halen. Dit kan natuurlijk ook wel tijdens te storyline maar dat kost te veel tijd, zeker als je Liberty City Minute wilt halen en dat moet dus binnen 30 uur gedaan zijn..

Ik zou als ik jou was gewoon de missies op de radar doen, wanneer die er niet zijn slaap je een paar keer en wacht op een telefoontje maar je kunt ze natuurlijk ook zelf een voor een bellen om erachter te komen of ze iets voor je hebben. :')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...