PowerPats Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Type:signature Stijl:metaalachtig Grootte:max grootte van een sig Afbeelding: Tekst:Mijn naam powerpats en daaronder slash. allebei in hoofdletters met een soort metaalachtige kleur effect. liefst dat het het plaatje niet bedekt. Rand:- Kleuren:De afbeelding is de achtergrond Render (optioneel): Extra (optioneel):niks, veel succes als je het wil maken. Reageren
iefen Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) ik waag wel een gokje edit; ik heb wat! [IMG=http://i371.photobucket.com/albums/oo160/iefen/sig-slashcopy.jpg] zeg maar wat je ervan vindt Bewerkt: 1 december 2008 door iefen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik denk niet dat dat is wat hij bedoelt. Probeer is een paar tut's, je zult zien dat je dan ook mooiere sig's kan maken. Reageren
iefen Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 k heb zo een dik boek voor cs3, daarstaat alles in, maar ik ben nog niet begonnen, dit is alleen een makkelijk iets, mischien vind hij het mooi Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 bedankt voor de moeite iefen. maar ik zou toch wel willen dat de hele afbeelding op de achtergrond is. en dat de tekst. metaalachtig is. maar ik waardeer je hulp heel erg Reageren
iefen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 ok, maakt niks uit maar ik ben niet zo goed in metaal dingen enz. leer ik later nog wel Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 In ieder geval. Zijn er nog mensen die mij willen helpen ? Reageren
iefen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 oké ik probeer nog een 2e poging Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 any volunteers ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Als ik weer op mijn eigen computer zit zal ik eens kijken... Dit word waarschijnlijk morgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.