timdedarter Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Hoi gtafreaks Welke versie van san andreas doet het beste op de bc7mod versie 1.0 of 1.1? Dit vraag ik omdat hij al meerdere keren errors heeft gehad Gr Tim Alvast bedankt voor het antwoorden Reageren
cavorpa Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Hoi gtafreaksWelke versie van san andreas doet het beste op de bc7mod versie 1.0 of 1.1? Dit vraag ik omdat hij al meerdere keren errors heeft gehad Gr Tim Alvast bedankt voor het antwoorden ik weet het niet mijn probleem is als ik cleo3 mod heb dan komt er save game kapot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Hoi gtafreaksWelke versie van san andreas doet het beste op de bc7mod versie 1.0 of 1.1? Dit vraag ik omdat hij al meerdere keren errors heeft gehad Gr Tim Alvast bedankt voor het antwoorden De versie die jij hebt is goed, je hebt V1. Volgens mij heb jij gewoon fout gemod. Lees de ReadMe eens erg goed. Hoi gtafreaksWelke versie van san andreas doet het beste op de bc7mod versie 1.0 of 1.1? Dit vraag ik omdat hij al meerdere keren errors heeft gehad Gr Tim Alvast bedankt voor het antwoorden ik weet het niet mijn probleem is als ik cleo3 mod heb dan komt er save game kapot Dan maak je maar een eigen topic over je probleem. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 @Topicstarter: [admingedrag] Dit had je beter via PB kunnen doen. Naar BC7 ja. [/admingedrag] @GTA Haas: Een nieuw topic starten is volgens mij niet nodig, aangezien de Topicstarter al geholpen is en het een korte discussie is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.