Jump to content

gasoline and Speedometer [car] cleo mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand waar deze mod te vinden is kijk in het filmpje bij

0:31 seconden komt iemand hem bekent voor

Voor sa

zie hieronder het filmpje

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Bewerkt: door ajaxhunter
Geplaatst:

Waar dat filmpje van je gebleven is weet ik ook niet, maar de mods zijn heel eenvoudig te vinden met een website die Google heet.

Tik in: 'gta sa speedometer' en je komt uit op deze link of deze link en nog meer goede links.

Tik in: 'gta sa fuel mod' en je komt goede resultaten tegen.

Conclusie: zo moeilijk is het niet om Google fatsoenlijk te gebruiken.

Geplaatst:
Waar dat filmpje van je gebleven is weet ik ook niet, maar de mods zijn heel eenvoudig te vinden met een website die Google heet.

Tik in: 'gta sa speedometer' en je komt uit op deze link of deze link en nog meer goede links.

Filmpje was ik vergeten maar ik tikte de titel in die bij filmpje stond en vond niet deze mod

Geplaatst:

Je tikte GTA San Andreas - Cleo Mods V2 in? Dan is het toch helemaal niet gek dat je de speedometer enzo niet kon vinden? Daar zocht je namelijk helemaal niet naar. Je moet leren om met Google specifiek te zoeken naar wat je wilt en niet naar een willekeurige term die er iets mee te maken heeft. Ik bedoel, er zijn ontzettend veel CLEO mods beschikbaar op internet voor GTA SA, maar lang niet allemaal bevatten ze datgene waarnaar jij op zoek was. Bovendien moet je je formulering altijd op verschillende manieren aanpassen als je naar het zoeken bent op Google. Soms levert gta-sa weinig op, maar gta-san-andreas weer wel. Of andersom. Het is maar een voorbeeld.

Hoe dan ook, heb je nu wel de mods gevonden die je hebben moest?

Geplaatst:
Leuk, maar iemand al gevonden

Ik snap jou niet :? Er zijn al genoeg antwoorden & Links gegeven. Of bedoel je iets anders?

ik bedoel die van het filmpje

Leuk, maar iemand al gevonden

Ik snap jou niet :? Er zijn al genoeg antwoorden & Links gegeven. Of bedoel je iets anders?

ik bedoel die van het filmpje

Nog vaag... Bedoel je of iemand de mod al gevonden heeft van het filmpje?

EDIT: De links zijn al gegeven in dit topic. Kijk maar eens goed.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Je tikte GTA San Andreas - Cleo Mods V2 in? Dan is het toch helemaal niet gek dat je de speedometer enzo niet kon vinden? Daar zocht je namelijk helemaal niet naar. Je moet leren om met Google specifiek te zoeken naar wat je wilt en niet naar een willekeurige term die er iets mee te maken heeft. Ik bedoel, er zijn ontzettend veel CLEO mods beschikbaar op internet voor GTA SA, maar lang niet allemaal bevatten ze datgene waarnaar jij op zoek was. Bovendien moet je je formulering altijd op verschillende manieren aanpassen als je naar het zoeken bent op Google. Soms levert gta-sa weinig op, maar gta-san-andreas weer wel. Of andersom. Het is maar een voorbeeld.

Waarom moet ik nou een citaat geven? Is het zo moeilijk om even je topic door te lezen :{ ?

Geplaatst:

Waarom moet ik nou een citaat geven? Is het zo moeilijk om even je topic door te lezen :{ ?

dat zijn niet die van he filmpje

Geplaatst:

kan je zelf niet zoeken ofzo?

Waarom zou je naar het filmpje zoeken als er al 2 links naar een speedometer zijn gegeven?

Hoe moeilijk is het om in google gta sa speedo in te typen?

"Dat zijn niet die van het filmpje". Jij wil ook alles. Wij proberen je op weg te helpen. En jij zegt dat het niet op de PIXEL precies is. Wat maakt het nou uit? Anders zoek je toch zelf op Google? Waarom moeten wij al het googlewerk doen? Je gaat zelf maar alle speedometers af. Denk je dat wij dat zelf gaan doen voor JOU?

"Dat zijn niet die van het filmpje". Het lijkt Gooische Forumleden wel.

@Hieronder: Jij wil het niet begrijpen. Mij niet meer gezien in dit topic.

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...