ajaxhunter Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 kan je zelf niet zoeken ofzo?Waarom zou je naar het filmpje zoeken als er al 2 links naar een speedometer zijn gegeven? Hoe moeilijk is het om in google gta sa speedo in te typen? ik zoek gewoon die met gasoline en speedometer zoals op video en nog iets ik zoek al dagen Reageren
K.O. Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 In dat filmpje op YouTube dat je gegeven hebt worden een hoop verschillende mods door elkaar gebruikt. Jij geeft constant aan dat het om de 'gasoline' en 'speedometer' mod gaat. Met deze twee mods hebben we je voldoende geholpen en zelfs kant-en-klare links gegeven. Het lijkt mij bijzonder sterk dat je die twee mods nog niet hebt kunnen vinden, of je moet echt bijzonder slecht zijn in lezen en/of zoeken. In de ogen van de meeste lezers hier hebben we dus precies gedaan waar je om vroeg en is alles nu helder. Daarna geef je echter aan dat je het niet hebt kunnen vinden. Nu snapt niemand hier wat je bedoelt. Wil je alle andere mods die in het filmpje voorkomen ook nog hebben? Of heb je serieus de twee mods waar je om vroeg niet kunnen vinden? Overigens gaat het er helemaal niet om hoe lang je al hebt liggen zoeken, het gaat erom hoe goed je zoekt. Je kunt wel duizend random keywords intikken en alles doorlezen, maar één welgemikte query kan in één keer precies datgene wat je zoekt. Misschien toch maar eens leren Googelen. Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 En nou niet meer zeuren! (Speedo) Oke?! (Gasso) En er stond dat dit beter was, zoek het zelf maar uit! Zoek voortaan gewoon via google wil je?! Reageren
J-star Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) o sorry gebumpt Bewerkt: 20 december 2008 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.