Jump to content

opslaan in jefferson motel

Recommended Posts

Geplaatst:

was eens voor de lol naar jefferson motel gegaan en toe ik een paar gangen door was zag ik een gat in het dak met daarboven ergens een savefile icoon.

is dit normaal?

groeten 3d.

Geplaatst:

Heb je een screen ervan? En een SnapMap? Ik weet nou niet precies waar het is en wil ook wel eens zien hoe het eruit zou moeten zien.

Geplaatst:

Dat is een save-icoon van een ander savehuis. Maar dat savehuis is onzichtbaar. Die icoontjes worden niet onzichtbaar, vandaar dat je deze wel ziet. ;)

Geplaatst:

Jefferson motel bevind zich in een andere hemel, in deze hemel bevinden zich ook andere interiors en er is dus een interior boven het jefferson motel waar je kunt opslaan, je zal mischien met een jetpack omhoog kunnen vliegen en dus naar dat interior kunnen vliegen

Geplaatst:
Jefferson motel bevind zich in een andere hemel, in deze hemel bevinden zich ook andere interiors en er is dus een interior boven het jefferson motel waar je kunt opslaan, je zal mischien met een jetpack omhoog kunnen vliegen en dus naar dat interior kunnen vliegen
Pick-ups (een save-icon / save-disk is ook een pick-up) bevinden zich in alle hemels, ongeacht de hemel waarin het interieur is waar dat save-icoon hoort te zijn.

Dus als op coördinaat x:1265,65 y:-2387,98 z:1000,54 een safehouse is met een save-icoon in hemel A zal je dat save-icoon in ALLE hemels op die coördinaten tegenkomen. Alleen het interieur bevindt zich in hemel A. Zo kan je dus in principe ook alle wapen-vindplaatsen, cop bribes, etc. etc. etc. tegen kunnen komen in elke hemel. Overigens geen voertuigen.

Mooi voorbeeld: in de kapsalon Macisla unisex hair salon zal je, als je door één van de ramen naar buiten kijkt, een brandblusser zien zweven die waarschijnlijk thuis hoort in het interior van één van de fastfood-restaurants; elke Burger Shot, Cluckin' Bell en Well Stacked Pizza Co. bevat nl een brandblusser. ^_^

was eens voor de lol naar jefferson motel gegaan en toe ik een paar gangen door was zag ik een gat in het dak met daarboven ergens een savefile icoon.

is dit normaal?

groeten 3d.

Waarschijnlijk zag jij het save-icoon van het onbekende safehouse (hemel P), deze bevindt zich in een andere hemel maar op bijna dezelfde coördinaten én hoger dan het Jefferson Motel (hemel J). Grappig is trouwens wel dat het interieur van dit onbekende safehouse ook deel is van het interieur van het Jefferson Motel (dezelfde textures). ;)

Daarnaast zijn er veel meer safe houses geplaatst (in meerdere hemels) rondom die coordinaten, dat gedeelte van het HIU zal dus boordevol safe-iconen zitten.

Geplaatst:
Mooi voorbeeld: in de kapsalon Macisla unisex hair salon zal je, als je door één van de ramen naar buiten kijkt, een brandblusser zien zweven die waarschijnlijk thuis hoort in het interior van één van de fastfood-restaurants; elke Burger Shot, Cluckin' Bell en Well Stacked Pizza Co. bevat nl een brandblusser. ^_^

...

Daarnaast zijn er veel meer safe houses geplaatst (in meerdere hemels) rondom die coordinaten, dat gedeelte van het HIU zal dus boordevol safe-iconen zitten.

Dat van die brandblusser wist ik niet. Maar wat wel grappig is. Als je naar het Prickle Pine de grote sprongen cheat uitvoert, moet je onder het dakje bij de deur gaan staan (wel binnen) met je gezicht naar de deur. En dan een stap naar links doen en springen. Dan sta je op het plafond van de eetkamer van Prickle Pine. Dan zie je ook allemaal save-icoontjes om je heen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...