Jump to content

Bike School

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ,,,

Ik ben nu met de Bike school bezig.

Ik heb eerst gezorgd dat ik alle onder delen brons op heb.

En nu ben ik bezig voor alles goud.

Ik hoef nog 1 onderdeel voor goud te gaan.

Maar ik lees op wikiGTA dat je bij brons, zilver en goud deze motoren 'krijgt' ( staat eigenlijk voor de school )

Freeway (brons)

FCR-900 (zilver)

NRG-500 (goud)

maar bij mij blijft alleen de freeway staan.

Omdat ik 5 onderen goud op heb, zul je zeggen dat ik minimaal zilver moet hebben, en de FCR-900 er bij moet komen toch ?, of heb ik dat verkeerd ?....

Geplaatst:

dat onderdeel dat je nog moet doen..waar staat die op?? als die op brons staat blijft het inderdaad een freeway ^_^

Geplaatst:
... Maar ik lees op wikiGTA dat je bij brons, zilver en goud deze motoren 'krijgt' ( staat eigenlijk voor de school )

Freeway (brons)

FCR-900 (zilver)

NRG-500 (goud)

maar bij mij blijft alleen de freeway staan.

Omdat ik 5 onderen goud op heb, zul je zeggen dat ik minimaal zilver moet hebben, en de FCR-900 er bij moet komen toch ?, of heb ik dat verkeerd ?....

Je moet iets verder lezen (op WikiGTA) dan je neus lang is. Je antwoord staat al op die pagina beschreven. :7

Daarnaast: als je op alle onderdelen goud hebt én op slechts één onderdeel brons dan krijg je alleen de beloning voor brons. Is je slechtste plak een zilveren dan kan je de beloning voor brons én zilver krijgen. En de NRG-500 zal alleen verschijnen nadat alles op goud staat.

Geplaatst:

oke gevonden...

Alleen de Freeway en de NRG-500 verschijnen dan tegelijk naast elkaar en de FCR-900 spawnt alleen

maar wat bedoelen ze met : en de FCR-900 spawnt alleen :s

Geplaatst: (bewerkt)
maar wat bedoelen ze met : en de FCR-900 spawnt alleen :s
Precies zoals het daar staat. Die verschijnt alleen, dus niet samen met een andere motor. Dat is het verschil tussen alleen en samen. Is er één persoon in een kamer dan is die persoon alleen in de kamer. Zijn er twee personen in een kamer dan zijn die personen samen in de kamer.

Edit: Sorry, ik had je verkeerd begrepen. "Spawn" is typisch 'GTA-jargon' voor een vindplaats of voor verschijnen. Vaak wordt dit Engelse werkwoord op een Nederlandse manier gebruikt, wat overigens geen correct Nederlands is. Ik heb het inmiddels aangepast op deze pagina op wiki. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Oké, maar het is moeilijk te begrijpen als je niet wist wat 'spawnt' is.

En heb inmiddels alles gehaald. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...