Jump to content

bestellen bij bol.com


spinechiller

Recommended Posts

Beste mensen, ik had even een vraag.

Ik heb gtaIV gereserveerd bij bol.com, alleen nu vroeg ik mij af of ik gta4 op woensdag krijg of op donderdag? (i.v.m. 1 dag levertijd)

hebben mensen hier ervaring mee?

Groeten, Mike

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • klerk559

    5

  • spinechiller

    5

  • Robando

    5

  • jeromegtafan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.com

Maar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D

Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten

Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gistere bij Intertoys.nl besteld. Nu ben ik dus ook benieuwd of ik hem woensdag al thuis gestuurd krijg óf dat ze hem dan opsturen? Dit stond er wel: ''Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.'' Iemand hier die ook bij Intertoys besteld heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis ^_^

Geld alleen op werkdagen ;)

Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben?

Ja, je krijgt hem binnen op de dag van de release.

Als het langer duurt komt dat waarschijnlijk door de grote hoeveelheid pre-orders.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis ^_^

Geld alleen op werkdagen ;)

Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben?

ik denk wel dat we hem woendag krijgen heb hem 3 maanden terug al bestelt bij bol.com

Link to comment
Delen op andere websites

Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben?

Ja, je krijgt hem binnen op de dag van de release.

Als het langer duurt komt dat waarschijnlijk door de grote hoeveelheid pre-orders.

Ik hoop het echt. Maar ik heb hem gistere pas besteld dus ik ben benieuwd of ik hem dan al binnen heb, er zal namelijk mischien wel een grote wachtrij zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.com

Maar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D

Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten

Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd

Waneer heb je bestelt hun moeten ook weer nieuwe bestellen , als je zeker 1 maand vantevoren bestelt zit jij vooraan in de rij!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.com

Maar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D

Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten

Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd

K heb em dr ook besteld.

Heb nog geen ervaringen met die site, mr een goeie vriend van me wel.

Die was er heel erg tevreden over.

Volges hem krijg je de pre-order games altijd op de dag van release, dus.... ^_^ ^_^ :dans: :dans: :eten: :eten: :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...