spinechiller Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Beste mensen, ik had even een vraag. Ik heb gtaIV gereserveerd bij bol.com, alleen nu vroeg ik mij af of ik gta4 op woensdag krijg of op donderdag? (i.v.m. 1 dag levertijd) hebben mensen hier ervaring mee? Groeten, Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ligt er aan wanneer je hem hebt besteld. Ik ben hier ook benieuwt naar ik heb hem 2 á 3 weken geleden besteeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spinechiller Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 heb ''m vandaag besteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Weet het niet precies. Ligt er aan hoeveel ze op voorraad hebben. Bewerkt: 1 december 2008 door Robando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.com Maar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik denk dat ik hem woensdag wel krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb hem gistere bij Intertoys.nl besteld. Nu ben ik dus ook benieuwd of ik hem woensdag al thuis gestuurd krijg óf dat ze hem dan opsturen? Dit stond er wel: ''Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.'' Iemand hier die ook bij Intertoys besteld heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis Geld alleen op werkdagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis Geld alleen op werkdagen Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben? Ja, je krijgt hem binnen op de dag van de release. Als het langer duurt komt dat waarschijnlijk door de grote hoeveelheid pre-orders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D0m1nat0r1 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis Geld alleen op werkdagen Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben? ik denk wel dat we hem woendag krijgen heb hem 3 maanden terug al bestelt bij bol.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-PSV Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Maar woensdag is de release pas.. dus zullen ze hem dan opsturen naar iedereen die hem gereserveerd heeft of zal ik hem dan al in huis hebben? Ja, je krijgt hem binnen op de dag van de release. Als het langer duurt komt dat waarschijnlijk door de grote hoeveelheid pre-orders. Ik hoop het echt. Maar ik heb hem gistere pas besteld dus ik ben benieuwd of ik hem dan al binnen heb, er zal namelijk mischien wel een grote wachtrij zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten Zover ik kan zien kost GTA IV bij 12game inclusief verzendkosten 41,44 euro. Of heb ik dat nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
caion Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.comMaar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd Waneer heb je bestelt hun moeten ook weer nieuwe bestellen , als je zeker 1 maand vantevoren bestelt zit jij vooraan in de rij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik weet niet hoe het zit met games bestellen bij bol.comMaar vorige week kreeg had ik de Logitech G11 bij Bol.com besteld, krijg ik een paar dagen na mijn bestelling met het mailtje dat ik hem pas op 19 december kreeg, terwijl op de website 3-4 leverdagen stond. ... ik heb de order dus ge annuleerd en bij komplett.nl besteld. en ik kreeg hem al de volgende dag:D Oja ff ontopic.. Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten Hele goede ervaringen mee, Brothers in Arms HH kreeg ik meteen toegestuurd toen hij gereleased werd K heb em dr ook besteld. Heb nog geen ervaringen met die site, mr een goeie vriend van me wel. Die was er heel erg tevreden over. Volges hem krijg je de pre-order games altijd op de dag van release, dus.... ^_^ :dans: :eten: :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.