Jump to content

bestellen bij bol.com


spinechiller

Recommended Posts

Ik heb op Bol.com Command And Conquer 3: Kane's Wrath gereserveerd en ik kreeg hem 's middags op de dag van de release.

Dus dit zal met GTA IV ook wel zo zijn. ;)

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • klerk559

    5

  • spinechiller

    5

  • Robando

    5

  • jeromegtafan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten

Zover ik kan zien kost GTA IV bij 12game inclusief verzendkosten 41,44 euro.

Of heb ik dat nou?

Mijn fout ik heb em ook voor 41,50 gekocht ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV bij 12game. besteld en dat was 40.50 incl verzendkosten

Zover ik kan zien kost GTA IV bij 12game inclusief verzendkosten 41,44 euro.

Of heb ik dat nou?

Mijn fout ik heb em ook voor 41,50 gekocht ;)

41,44 zul je bedoelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem vandaag bij dixons zou bestellen zou die dan op de dag van release binnen komen?

Dat hangt van een paar dingen af denk ik. Hoe snel ze je bestelling verwerken, hoeveel bestellingen ze hebben en of ze 'm op voorraad hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat BOL.com wel ingecalculeerd heeft hoeveel exemplaren van gta IV nodig zijn om iedereen tevreden te houden, ik denk helemaal bij zo'n topseller als gta IV.

Iedereen maakt zich druk om niks, Bol.Com is een gigantisch bedrijf die heus wel een flinke vooraad hebben.

ook denk ik dat als de vooraad op is ze niet iemand meer laten reserveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, op de site van Bol.com staat altijd heel leuk aangegeven wanneer hij wordt geleverd. Als er staat dat je hem op de dag van release binnen krijgt, dan zal dit ook wel zo zijn. Staat er 2-3 weken, dan zal dit wel zo zijn. Kijk dus gewoon even op die site en daar staat of ze hem op voorraad hebben. Hebben ze hem op voorraad krijg je hem op de dag van release binnen of binnen voor 17:00 besteld, morgen in huis. Hebben ze hem niet op voorraad? Dan staat er een leuke tijd achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, op de site van Bol.com staat altijd heel leuk aangegeven wanneer hij wordt geleverd. Als er staat dat je hem op de dag van release binnen krijgt, dan zal dit ook wel zo zijn. Staat er 2-3 weken, dan zal dit wel zo zijn. Kijk dus gewoon even op die site en daar staat of ze hem op voorraad hebben. Hebben ze hem op voorraad krijg je hem op de dag van release binnen of binnen voor 17:00 besteld, morgen in huis. Hebben ze hem niet op voorraad? Dan staat er een leuke tijd achter.

nu staat er alleen maar Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.12.2008 xD

Link to comment
Delen op andere websites

nu staat er alleen maar Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.12.2008 xD

Dan kun je hem dus nu reserveren en zou je hem op 3 december binnen moeten krijgen..

ok :D ik heb em al 2 weke gelede ofzo gereserveerd dus dan hoop ik dat ik hem morgen binnen heb :tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...