Jump to content

bestellen bij bol.com


spinechiller

Recommended Posts

nu staat er alleen maar Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.12.2008 xD

Dan kun je hem dus nu reserveren en zou je hem op 3 december binnen moeten krijgen..

ok :D ik heb em al 2 weke gelede ofzo gereserveerd dus dan hoop ik dat ik hem morgen binnen heb :tu::dans:

Dat zal toch wel... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • klerk559

    5

  • spinechiller

    5

  • Robando

    5

  • jeromegtafan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kocht hem bij Bart Smit, en daar stond heel netjes. U ontvangt dit product op de zelfde dag van de release.

EDIT: Nog minder dan 10 uurtjes!

Ik krijg net mailtje van 12game.com waar ik GTA IV gisterenavond laat heb besteld dat hij is verzonden.

Dus ik krijg 'm morgen binnen. :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt vandaag uit in america,dan worden ze overgevlogen naar europa,dan zijn ze vanavond laat bij al de bedrijven,en worden ze door koeriers morgen verstuurd dus zal je ze morgen wel krijgen,ik heb GTA IV(4)al eind oktober besteld,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet zo hoog op met Bol.com. Ik had daar de strategy guide van GTA IV besteld, nog voordat GTA IV zelf uitkwam op de ps3, en toen moest ik er een paar weken op wachten. Hopelijk gaat het met games sneller, want ik heb hem ook op bol besteld. Maar een paar dagen extra kan ik nog wel wachten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

yes dat had ik gister avond nog dus heb ik em misschien vandaag :dans:

Zelfde hier zo. Verwacht hem rond 14:00 uur. Heb geen track enn trace code gezien, maar ik denk dat het wel goed komt. GTA 4 kost mij trouwens maar €35‼ ♣☻☻♣

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...