klerk559 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 nu staat er alleen maar Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.12.2008 xD Dan kun je hem dus nu reserveren en zou je hem op 3 december binnen moeten krijgen.. ok ik heb em al 2 weke gelede ofzo gereserveerd dus dan hoop ik dat ik hem morgen binnen heb Dat zal toch wel... Reageren
Pemp Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik kocht hem bij Bart Smit, en daar stond heel netjes. U ontvangt dit product op de zelfde dag van de release. EDIT: Nog minder dan 10 uurtjes! Bewerkt: 2 december 2008 door Pemp Reageren
klerk559 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik kocht hem bij Bart Smit, en daar stond heel netjes. U ontvangt dit product op de zelfde dag van de release.EDIT: Nog minder dan 10 uurtjes! Ik krijg net mailtje van 12game.com waar ik GTA IV gisterenavond laat heb besteld dat hij is verzonden. Dus ik krijg 'm morgen binnen. Reageren
Kloep Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik kocht hem bij Bart Smit, en daar stond heel netjes. U ontvangt dit product op de zelfde dag van de release.EDIT: Nog minder dan 10 uurtjes! Denk maar niet dat je hem dan al binnen krijgt Reageren
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik ga ben morgen ziek. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 hij komt vandaag uit in america,dan worden ze overgevlogen naar europa,dan zijn ze vanavond laat bij al de bedrijven,en worden ze door koeriers morgen verstuurd dus zal je ze morgen wel krijgen,ik heb GTA IV(4)al eind oktober besteld, Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb het niet zo hoog op met Bol.com. Ik had daar de strategy guide van GTA IV besteld, nog voordat GTA IV zelf uitkwam op de ps3, en toen moest ik er een paar weken op wachten. Hopelijk gaat het met games sneller, want ik heb hem ook op bol besteld. Maar een paar dagen extra kan ik nog wel wachten. Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Bol.Com heeft vandaag de bestelling op verstuurd gezet, Dat word morgen smullen van gta4 voor de pc :D :D Reageren
Robando Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Als je een mail hebt dat de bestelling op de post bij tnt is gedaan krijg je hem morgen. Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 yes dat had ik gister avond nog dus heb ik em misschien vandaag Reageren
bolie Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 yes dat had ik gister avond nog dus heb ik em misschien vandaag Zelfde hier zo. Verwacht hem rond 14:00 uur. Heb geen track enn trace code gezien, maar ik denk dat het wel goed komt. GTA 4 kost mij trouwens maar €35‼ ♣☻☻♣ Reageren
spinechiller Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb m'n gta iv al binnen check Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik heb m'n gta iv al binnen check hehe nice veel game plezier ik hoop dat als ik van school kom mijn gta iv ook binnen is want ik zit nu nog op school tot 15.00 ofzo:P Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 bij mij was die binnen toen ik thuis kwam,om 15:00 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.